![]() |
Polspoel en Desmet
schone show,schone voorstellen aanhoord:
Maar wat ik mij afvraag: aan de ene kant zat W.Claes en nen ollander; aan de vlaamsgezinde zijde Bart de Wever en nen prof. Ik vraag me dan af: kunnen ze geen bekend persoon sturen die niet in de politiek meer zit, om dergelijke debatten te voeren? Want politici zitten toch vast aan hun partij... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wel grappig dat ze bij de "bekwame mensen die belgië willen verdedigen" er niet beter op vonden om ne "nederbelg" te pakken.
als ge u al tot buitenlanders moet richten ... als - gelijk hans 1 (en fdf companen) zeggen - het belgisch gevoel ZOOOOO sterk is bij de vlamingen, surely zouden ze er toch een paar gevonden kunnen hebben met verstand die bereid waren het te verdedigen ? niet dus :rofl::rofl::rofl: mvg.melf |
Claes heeft wel ferm zijn eigen ruiten ingesmeten.
|
En diegenen die aan de Hollandse of Franse grens wonen, mogen voor Hollandse of Franse verkiezingen stemmen.
Geen schijn van kans maakt hun voorstel. Hooguit mogen ze het eens gaan voorstellen op de koffie bij Berten Bibber, ondemokratisch Leider en goed Franstalig inwoner van Laeken. Urbanus van Anus zou zeggen: ze maken zich gezinsbegoochelingen. |
Zeer interessante discussie, waarin links weer eens puur op argumenten door rechts onder de mat werd geveegd. Minkukel-salonintellectueel Barnard moet dringend iets aan zijn nazi-obsessie laten doen, want geen zin uitspreken zonder toespelingen op de nazi's te maken, amaai!
|
Citaat:
Ja, mensen van da kaliber moeten dan bij ons in een debatprogramma Belgiekske komen verdedigen. Zielige vertoning! |
Ik heb gewoon (zoals gewoonlijk) geen uitnodiging gekregen. Anders zou ik met plezier gekomen zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ hans ,
ge waart niet uitgenodigd ? kan zijn, maar ja, reden is simpel he : Citaat:
|
Barnard moeten ze na de onafhankelijkheid toch eens 'ne schone cadeau doen. Een schoon vlagske of zo. Als dank voor alle mensen die hij al voor de Vlaamsche zaak gewonnen heeft. Het doet een mens goed te weten dat B+ vol met dat soort mensen zit.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be