![]() |
Dewinter vindt geen onderdak
Zijn auto vernield, hij gedraagt zich als een circusaap op een tentoonstelling over België (Terzake), en nu is hij ook niet welkom in Rotterdam waar hotels de deuren sluiten voor zijn bende. Arme Dewinter :sorry: :-( ( :rofl: )
http://www.gva.be/nieuws/Buitenland/default.asp?art={C9E18398-3DB9-4171-8EE3-FB6F45E0D8BC} 05/03 Hotel en restaurant in Rotterdam weigeren congres Nieuw Rechts Een hotel en een restaurant in Rotterdam hebben geweigerd onderdak te verlenen aan een congres van Nieuw Rechts dat zondag zou plaatsvinden. De Nederlandse partij wilde op het congres, waarop ook Filip Dewinter van het Vlaams Belang zou komen, een actieprogramma presenteren voor de komende gemeenteraadsverkiezingen. De partij dreigt nu het congres zondag op straat voor het Rotterdamse stadhuis te houden. Dat stelde de partijleider Michiel Smit zaterdag. In eerste instantie boekte Nieuw Rechts een zaal in het Rotterdamse Restaurant Plaswijck van het van der Valk-concern. Uit veiligheidsoverwegingen besliste de zaak later de zaal niet verhuren. De partij week op de valreep uit naar het hotel Holiday Inn in het centrum van Rotterdam, maar ook dit hotel zag later af van de zaalhuur, zo bevestigde een woordvoerder van Holiday Inn zaterdag. Het hotel kon zaterdag niet ingaan op de reden van de afzegging. |
Nieuw Rechts nergens welkom
De politieke partij van de Rotterdammer Michiel Smit, Nieuw Rechts, dreigt het partijcongres dat morgen gepland staat voor het stadhuis op de Coolsingel te houden. Er blijken namelijk geen gelegenheden te zijn die ruimte willen verhuren aan Smit en consorten. Als gastspreker voor het partijcongres was al Filip Dewinter van het Vlaams Belang geboekt.
Nieuw Rechts had in eerste instantie een zaal in het Rotterdamse restaurant Plaswijck van Van der Valk gehuurd, maar dat besloot bij nader inzien niet aan Smits partij te willen verhuren. Het Rotterdamse Holiday Inn hotel weigerde op het allerlaatste moment zijn medewerking. De partij wil op het congres het tien-punten programma 'Houden van Nederland' presenteren voor de komende gemeenteraadsverkiezingen. Verder zal een ''Houden van Nederland''-cd worden gepromoot met daarop onder meer de nummers 'Oh jee, alweer een moskee' en 'Spreek Nederlands' Bron: fok.nl Waarom herkennen racisten zich toch altijd in het Vlaams Belang? |
Zal wel te maken hebben met het feit dat er in het bestuur van dat hotel linkse rakkertje's zitten.
Dont wurry,ze zullen hun programma probleemloos afwerken,al moeten ze in de wagen slapen ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De auto van Filip Dewinter vernield na een debat |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Holiday Inn heeft het vast niet geweigerd om dat ze te racistisch te zijn, tuurlijk niet. :lol: |
Voor wie hem nog niet kent, de nieuwe (of oude) vriend van Dewinter, Michiel Smit (rechts in beeld) =>
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag mij af of je ook zo zou staan juichen indien Groen! geen zaal zou vinden omdat de bvb de Outlaws zouden komen betogen. |
Citaat:
Mag ik jouw nummerplaat en het merk van auto waar je mee rondrijdt, ik zal er ook 's maar een paar schrammen opzetten en uw voorruit aan diggelen slaan, eens kijken wat je dan te lullen hebt. Wedden dat je niet durft?! Met twee linkse handjes geboren zeker? |
Citaat:
Ben je werkelijk zo bekrompen dat je al niet verder meer kan kijken dan je neus? Snap je niet dat dit ONVERDRAAGZAAMHEID is? Snap je niet dat ook dit een zaak van DISCRIMINATIE is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu snap ik uw redenering. Ik ben wel s benieuwd of die meute allochtonen ze ook snappen. Management noemt het tegenwoordig. Ik ga allochtonen managen ipv discrimineren. Ik ben het niet eens met hun gedachtegoed over Mohammed, dus ik discrimineer niet, maar ik manage (ook uit veiigheidsoverweging voor het andere clienteel). |
beide uitbaters zijn vermoedelijk gezwicht voor linkse chantage, ze willen namelijk niet dat hun zaak vernield wordt door loslopend gespuis
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be