![]() |
Linkebeek 2005: Extremistische Afgang !
[size=2]Grappig: NVA gekleed in echte BOURGEOIS-stijl (VRT) -)))
Voor de rest: führer De Winter (voor één keer met NVA verenigd) en enkele kaalgeschoren nazi's ! Halfvasten op z'n best ! De flaminganten waren maar met 500 man ! Het extremistische FDF had maar 1.000 mensen kunnen optrommelen waaronder nog een handvol RWF'ers. Steeds minder gekken in onze maatschappij: van 13.000 (betoging Halle in mei 2004) naar 500 (want ik kan de Franstalige extremisten moeilijk meetellen). Geef het op, extremisten, het is ermee gedaan. Uw spel is uit !:-D Leve het unitaire België ! [/size] |
Wanneer was de laatste betoging voor een unitair België?
|
In mei 2003. Zonder media-aandacht haalden we daar 4.000 man !
|
Citaat:
|
Franstalige betoging mag wel, Vlaamse niet, dit stinkt naar discriminatie.
Is dit geen zaak voor het Centrum Voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding???? |
Is iemand wat er overblijft van de grote ideoloog van het belgisch unitarisme al bijeen gaan vegen na nachtwacht van gisteren? Ik kon niet geloven dat ik bijna medelijden met Ludoke kreeg. Geert Vanistendael wist ook weinig meer uit te brengen dan "ik ben eerder links" (verrassing) en dat hij om sentimentele redenen voor België en de monarchie was (tja).
De anti-nationalistische belgisch-nationalistische zeepbel werd weeral doorprikt, waarvoor dank Bart Dewever. |
Waarom geen woord over uw betoging?
|
Ik doe niet aan tegenbetogingen. Anders was ik misschien wel gekomen, en dan nog.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
proficiat en veel geluk verder |
Citaat:
Juist, dat zegt al meer dan genoeg. |
Op de betoging in Linkebeek: 500.
Juist, dat zegt al meer dan genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
[SIZE=3]Vorig jaar waren er 13.000 Vlamingen[/SIZE] op de betoging voor de splitsing BHV. Nu enkele honderden (700 )[SIZE=3] FDF-ers volgens de VRT.[/SIZE] De FDF-betoging te Linkebeek was toegelaten, de Vlaamse tegenbetoging verboden. U kunt de Anslusch van de faciliteitengemeenten bij Brussel vergeten. |
Inderdaad, 't was een hoopje crapule bijeen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb met een paar Franstalige Brusselaars op de grens met Linkebeek gesproken die ook Linkebeek niet binnen konden. (Dus er waren er 702) en ik zou mij schamen als Bubber als ge die zou bezig horen. Ze scholden mij gewoon uit voor nazi en fachist, ernstige argumenten hadden ze NIET. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be