![]() |
Wat vindt u van deze internetschrijfgesprekken ?
Hallo Pater Versteylen
Een aantal jaren geleden ben ik ook eens in Viersel op weekend geweest. Daar deed ik toen ook eens mee aan de schrijfgesprekken die daar toen al werden gehouden. Ik ben nog maar twee maand op het internet nu en wat stel ik vast dat mensen nu via de computer massaal schrijfgesprekken voeren. Zou dit langs het internet eenzelfde therapeutisch effect kunnen hebben als de schrijfgesprekken in viersel destijds ? En wat gaat het gevolg zijn als vele mensen zoals nu dat gedurende vele jaren op het internet gaan blijven doen ? Mvg king of beggars and fleas |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat u gelijk heeft De technologie zal er nooit in slagen om de natuur te kopieren. Het is een pretentie van de mensen van deze tijd om dat te denken. Eigenlijk ben ik ook tegen de digitale ontwikkeling - zoals zovelen maar ja nu ben ik er ook mee vertrokken en het zal nog niet morgen stoppen want het levert me voorlopig teveel op. Als ik tijd vindt kom ik nog wel eens langs in viersel. Misschien kunnen we dan toch nog een schrijfgesprek bij het vuur houden. Maar waarschijnlijk zal ik te druk doende zijn onze eigen feestjes te organiseren. misschien nodig ik u nog wel eens uit als u dat wil. Met vriendelijke groeten |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be