![]() |
Een persoonlijke noot als het mag..
Beste Luc Versteylen ik heb gehoord via via dat U vorig jaar op een gegeven moment bijna te weten kon komen of er werkelijk leven was na de dood.
U moest een zware operatie ondergaan die leven of dood kon betekenen. Gelukkig voor U werd het leven ( mag ik toch veronderstellen dat U er ook gelukkig om bent ?). Hoe gaat het nu met uw gezondheid ? Bent U er lichamelijk helemaal terug bovenop geraakt ? Heeft zulke ervaring trouwens uw leven veranderd ? Hoe keek U vlak voor de operatie trouwens terug op "wat uw leven had kunnen zijn" ? Tevreden of niet helemaal ? Ik bedoel natuurlijk op politiek gebied deze vragen he. Ik heb niet de bedoeling uw privé leven hier te bespreken of zo. In ieder geval : nog vele gezonde jaren gewenst. |
Citaat:
Ik ben Christen, ik heb dus al levenslang geloofd in een derde leven na onze tweede dood. Die 2de dood heb ik, inderdaad, op het nippertje overleefd. Neen, die ervaring heeft mijn leven niet veranderd, wel nog meer verdiept. Ik ben blijven leven omdat ik vond dat mijn leven hier nog niet voltooid was. Ik leef het nu vrolijk verder. Partij-politiek ben ik niet meer bedrijvig. Ik ben nu in stilte bezig met het "Cordon Salutaire" in Antwerpen. "Antwerpen '06" mag géén "Berlijn '33" worden. Met volkomen genezen, even-tegendraadse groeten |
Allez het doet mij genoegen te lezen dat U volledig hersteld bent.
Ik deelde veel opvattingen van het begin van de groene beweging.. totdat de carrierrepolitiekers hun intrede hebben gedaan.. Vond U en uw beweging altijd lekker tegendraads. Bent U nog altijd denk ik. Al deel ik uw Antwerpen 06 - Berlijn 33 opvattingen niet of moet ik zeggen angsten niet. Maar elk draadje heeft twee eindjes he.. behalve een cirkelvormig draadje, maar dat heeft dan ook twee uitersten.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be