![]() |
Paus dankt moslims.
De paus dankte de moslims en de joden. Hiermee probeert die man, gezien de uitspraken van de leiding van het VB over de Islam, zonder twijfel de vlaamse Kiezer belachelijk te maken. Dit was ook te verwachten van die extreem linkse club waarvan hij de leiding heeft, een club die komt met teksten als de tien geboden en de parabel van de barmachtige Samaritaan.
Dit lijkt wel een samenzwering om het ideeëngoed van het VB, dat een rechtbank zelfs racistisch durfde noemen, niet in gelijke mate aan bod te laten komen als ideeën zoals gelijke rechten en verdraagzaamheid. Van discriminatie gesproken. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja hij dankte de joden en moslims die voor zijn beterschap gebeden zouden hebben. (ik denk niet dat er veel dat gedaan zullen hebben, ik niet in elk geval) Maarja de paus dacht natuurlijk; 'laat ik vandaag eens lekker de vlamingen belachelijk maken.':cheer: Haha, de grootste bullshit ooit (alhoewel, dat de paus extreem-links zou zijn komt ook al in de buurt;-) ) btw: de paus is het in veel opzichten eens met het blok (abortus-homos-...) |
:D:D:D zalig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En voor alle duidelijkheid: ik heb het nu niet over de kondomenhater. |
omg, dit gaat toch wel heel ver hoor: mocht je met een of ander verhaaltje afkomen dat Danneels negatieve uitlatingen doet over het Vlaams Belang zou ik je wel kunnen geloven, maar dat een halfdode paus in Rome die nix met ons land te maken heeft, specifiek zijn pijlen op het VB zou richten vind ik toch een beetje heel ver gezocht hoor..
|
Dat was toch wel duidelijk ironisch bedoeld...
Maar zoals je ziet, met het soort reacties dat je hier, op dit forum, dikwijls krijgt, zou je al bijna durven denken dat hij het meent. |
En de paus is ook bedankt waarschijnlijk.... niet?
|
;-)
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop dat dat stuk vuil van 'n paus zo snel mogelijk crepeert, waarna er een paus uit Zuid-Amerika wordt aangeduid en alle Jan Van Den Berghetypes er niet goed van zijn.
|
Citaat:
eeelkiejje bottuléjee potifamaah Kort en krachtig ! duidelijk zo ? Kreeg zelfs zo een sms met "zijn" nieuwjaarswensen... geef je gsm nummer en ik stuur het je door ! |
Citaat:
![]() |
Hoog tijd om het Vaticaan op te doeken; Ze hebben nu wel lang genoeg alles mogen vergiftigen.
|
denk dat de paus nu ook geestelijk achteruit aan't gaan is
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be