Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Paus dankt moslims. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=30727)

waarnemer 8 maart 2005 02:18

Paus dankt moslims.

De paus dankte de moslims en de joden. Hiermee probeert die man, gezien de uitspraken van de leiding van het VB over de Islam, zonder twijfel de vlaamse Kiezer belachelijk te maken. Dit was ook te verwachten van die extreem linkse club waarvan hij de leiding heeft, een club die komt met teksten als de tien geboden en de parabel van de barmachtige Samaritaan.

Dit lijkt wel een samenzwering om het ideeëngoed van het VB, dat een rechtbank zelfs racistisch durfde noemen, niet in gelijke mate aan bod te laten komen als ideeën zoals gelijke rechten en verdraagzaamheid. Van discriminatie gesproken.

Esperanza 12 maart 2005 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door waarnemer
De paus dankte de moslims en de joden. Hiermee probeert die man, gezien de uitspraken van de leiding van het VB over de Islam, zonder twijfel de vlaamse Kiezer belachelijk te maken.

De paus die de Vlaamse kiezer probeert belachelijk te maken? Sta me toe om als antwoord even een icoontje te gebruiken ::rofl:
Citaat:

Dit was ook te verwachten van die extreem linkse club waarvan hij de leiding heeft, een club die komt met teksten als de tien geboden en de parabel van de barmachtige Samaritaan.

Het Vaticaan, een extreem linkse club? Sta me nogmaals toe een icoontje te gebruiken ::rofl:

Jan van den Berghe 12 maart 2005 20:02

Citaat:

De paus dankte de moslims en de joden.

Mag ik dan even de tekst zien die de paus uitsprak (liefst in de originele taal)?

stanislaus 12 maart 2005 20:39

Citaat:

De paus dankte de moslims en de joden. Hiermee probeert die man, gezien de uitspraken van de leiding van het VB over de Islam, zonder twijfel de vlaamse Kiezer belachelijk te maken. Dit was ook te verwachten van die extreem linkse club waarvan hij de leiding heeft, een club die komt met teksten als de tien geboden en de parabel van de barmachtige Samaritaan.

Dit lijkt wel een samenzwering om het ideeëngoed van het VB, dat een rechtbank zelfs racistisch durfde noemen, niet in gelijke mate aan bod te laten komen als ideeën zoals gelijke rechten en verdraagzaamheid. Van discriminatie gesproken.

ironie? of bent u gek geworden?

la_Principessa 12 maart 2005 20:49

Citaat:

Ok dit is echt gieren! (meen je het eigenlijk serieus of is het een grap- dan is hij in elk geval geslaagd)
Ja hij dankte de joden en moslims die voor zijn beterschap gebeden zouden hebben. (ik denk niet dat er veel dat gedaan zullen hebben, ik niet in elk geval)
Maarja de paus dacht natuurlijk; 'laat ik vandaag eens lekker de vlamingen belachelijk maken.':cheer:
Haha, de grootste bullshit ooit
(alhoewel, dat de paus extreem-links zou zijn komt ook al in de buurt;-) )

btw: de paus is het in veel opzichten eens met het blok (abortus-homos-...)

Vlaanderen Boven 12 maart 2005 21:10

:D:D:D zalig

Raf 12 maart 2005 21:15

Citaat:

bla bla bla ... de parabel van de barmachtige Samaritaan.

Tiens, die ken ik niet... Over welke bar had die Samaritaan dan macht en hoe oefende hij die macht uit?

Esperanza 13 maart 2005 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Tiens, die ken ik niet... Over welke bar had die Samaritaan dan macht en hoe oefende hij die macht uit?

Cocktails waarin de kleuren zwart en/of geel in voorkomen, zijn verboden... ;-)

De schoofzak 13 maart 2005 09:36

Citaat:

De meeste zotten zijn niet gevaarlijk, alleen maar heel plezant.
En voor alle duidelijkheid: ik heb het nu niet over de kondomenhater.

big bad wolf 13 maart 2005 14:44

omg, dit gaat toch wel heel ver hoor: mocht je met een of ander verhaaltje afkomen dat Danneels negatieve uitlatingen doet over het Vlaams Belang zou ik je wel kunnen geloven, maar dat een halfdode paus in Rome die nix met ons land te maken heeft, specifiek zijn pijlen op het VB zou richten vind ik toch een beetje heel ver gezocht hoor..

Jonas Elossov 13 maart 2005 18:01

Dat was toch wel duidelijk ironisch bedoeld...

Maar zoals je ziet, met het soort reacties dat je hier, op dit forum, dikwijls krijgt, zou je al bijna durven denken dat hij het meent.

Raven 14 maart 2005 00:05

En de paus is ook bedankt waarschijnlijk.... niet?

Raven 14 maart 2005 00:10

;-)

Tegendradigaard 14 maart 2005 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf

't zal de barman van het Roze huis zijn denk ik...

Raf 14 maart 2005 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
't zal de barman van het Roze huis zijn denk ik...

Ha ha ha. :roll:

Musketo 16 maart 2005 20:58

Ik hoop dat dat stuk vuil van 'n paus zo snel mogelijk crepeert, waarna er een paus uit Zuid-Amerika wordt aangeduid en alle Jan Van Den Berghetypes er niet goed van zijn.

ancapa 16 maart 2005 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Mag ik dan even de tekst zien die de paus uitsprak (liefst in de originele taal)?

fiieejkee maatelijee vébé
eeelkiejje bottuléjee potifamaah

Kort en krachtig ! duidelijk zo ?

Kreeg zelfs zo een sms met "zijn" nieuwjaarswensen... geef je gsm nummer en ik stuur het je door !

Raf 16 maart 2005 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ik hoop dat dat stuk vuil van 'n paus zo snel mogelijk crepeert, waarna er een paus uit Zuid-Amerika wordt aangeduid en alle Jan Van Den Berghetypes er niet goed van zijn.

Het wordt de hoogste tijd dat er na de homo-bisschoppen nu ook een homo-paus komt!

Musketo 17 maart 2005 15:38

Hoog tijd om het Vaticaan op te doeken; Ze hebben nu wel lang genoeg alles mogen vergiftigen.

Dixie 17 maart 2005 15:41

denk dat de paus nu ook geestelijk achteruit aan't gaan is

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be