![]() |
Racisme
Iedereen weet ondertussen wel dat niet de vlamingen maar wel de allochtoonse bevolking (vooral de marokkaanse) onverdraagzaam zijn en racistisch zijn naar onze eigen bevolking toe.
Dit wordt nog maar eens bevestigt in het volgend artikel: Citaat:
|
wat de politici hier zo graag als 'racistisch' proclameren, beperkt zich meestal tot anti-gevoelens t.a.v. moslims, terwijl de meesten geen problemen hebben met joden, boeddhisten, zuid- en oost-europeanen, enz.
als al dat racisme zich toch zo fixeert op die ene islamitische bevolkingsgroep, kan het probleem dan niet liggen bij de moslims i.p.v. bij ons? alleen is dat een taboe voor de PC-wereld.. |
Dat ze die deeyah maar vermoorden de moslims... en in een moeite door de echte madonna ook... behalve die met de "big boobies" van Alloo alloo...
Ik het het zo niet op die zingende kutwijven ... Geef mij maar echte, zingende, vrouwen die niet met hun kont en borsten moeten draaien om succes te hebben... Hoe lelijker hoe liever, ik luister toch alleen maar naar de stem van een zanger of zangeres.. |
Misschien kunnen de moderators al die forums bijmekaar gooien onder de noemen :
Moslim GEFRUSTREERDEN GA UW GANG .. of zo iets.. zeg frustroke, vier de bekendmaking van je impotentie op een ander he |
Ook een goed voorstel george..
|
Citaat:
|
Dat zal de grootst topic van allemaal worden... daar zullen Jan en Raf wel voor zorgen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Een exemplaar zit in de kelder van renee Een ander is op weg naar de Fuhrer Nog een ander zit in een salami in Renee's kelder maar is van Kolonel Von Strohm. Nog een andere zit ook in een Salami in de broek van Capitain Bertoreli Dan heeft Herr Flick ook nog een exemplaar, tesamen met een vervalsing van de vaas met the cracked daisy's. en Gruber heeft volgens mij de echte, want die heeft al die vervalsingen gemaakt, ... Nu dat is voor zover ik kan volgen de historie van het beroemde schilderij, maar ik ga ze nekeer allemaal herbekijken met een blocknotje in de hand om de locatie van het origineel te vinden. ;-) |
|
Citaat:
Citaat:
Onzin dus de meeste moslims in belgie zijn even weteerbiedend als de gemiddelde autochtoon. |
Ha de Belgische flikken beginnen uit hun pijp te komen...
't werd eens tijd dat ze daar iets aan gingen doen. hier hebben ze er zoveel compasie nie mee, al een 3 tal life arrestaties meegemaakt, temidden op straat. Als ze hier nen verdachten zien lopen, gaat die direct mee naar den bureau... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
en racisme is slecht of wat wil je zeggen?
|
Citaat:
Lees trouwens maar eens wat commentaren van sommigen op dit of andere fora dat zegt genoeg . Citaat:
En nee gewoon een vergelijking om aan te tonen hoe belachelijk je redenering is. Het is niet omdat een grote groep iets denkt dat ze gelijk hebben hoor. Citaat:
|
Citaat:
Daarom bestaat de rest van de gevangenispopultatie ook uit VB-ers. |
Die islamitische reflex is al een paar jaar aan de gang. Een verklaring is moeilijk te vinden maar ik heb al zaken gelezen in de trend van:
De moslims gaan zich meer afzetten tegen de westers waarden, omdat zij niet aanvaard worden en hun daardoor nog extremistischer gaan opstellen. Hun eigen mensen die het wel maken, zij die zich wel "westers en democratisch" gedragen worden geviseerd en worden tot de orde geroepen, soms met geweld maar steeds met de koran in de hand. Het leidt tot jaloezie, daar kunnen ze moeilijk mee om en kookt het potje snel over. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Er is natuurlijk racisme aan beide kanten, maar wat jullie op je site pretenderen is gewoon belachelijk. Beter eens aanvaarden dat beide kanten zich schuldig maken ipv de hypocriet uit te hangen door maar één kant te viseren. Zo ga je niks oplossen, wat zowel geldt voor het Belang als SPA en consoorten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be