Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Live: grote betoging B-U-B!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=30810)

Betweter 9 maart 2005 14:26

Live: grote betoging B-U-B!!

Op dit eigenste moment is er in Brussel een betoging bezig van de B-U-B. Ze zijn met 8.

Don Quichote 9 maart 2005 14:29

Het is ni waar he..

Zijn ze er alle acht?

Betweter 9 maart 2005 14:33

Het is lachwekkend en zielig tegelijk. 8 pipo's met een Belgische vod in hun handen aan het beeld van de Brabanconne. Jonge jonge, waren dat niet diezelfde kerels die ons uitlachten met 'slechts' 500 tegenbetogers?

Piet Hein 9 maart 2005 14:35

Waar haalt u uw informatie.

Betweter 9 maart 2005 14:46

Met eigen ogen gezien.
8 man met Belgische vodden en 1 BUB-vlag. Toen ik België Barts riep reageerden ze amper; ik vermoed dat ze geen Nederlands verstonden...

Betweter 9 maart 2005 14:47

De politie stond gereed achter de hoek met enkele wagens. Toen ze doorhadden dat BUB slechts met 8 waren, zijn ze voortgereden :D

daiwa 9 maart 2005 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
De politie stond gereed achter de hoek met enkele wagens. Toen ze doorhadden dat BUB slechts met 8 waren, zijn ze voortgereden :D

:lol: :lol: :lol:

Antoon 9 maart 2005 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Toen ik België Barts riep reageerden ze amper; ik vermoed dat ze geen Nederlands verstonden...

:lol: :lol:

daiwa 9 maart 2005 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
:lol: :lol:

Hoe debiel moet men eigenlijk zijn om lid te ''mogen'' worden van bub?
Staat daar een minimumlimiet op? :roll:

Confucius 9 maart 2005 15:01

VRT gaat dat waarschijnlijk in beeld brengen met een close up van de 8 betogers en beelden van een massa mensen genomen op Werchter er direct na gemonteerd om de indruk te geven dat de Vlamingen massaal anti splitsing BHV zijn.

Betweter 9 maart 2005 15:03

Ja er stond wel een camaeraploeg bij.

daiwa 9 maart 2005 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote
Het is ni waar he..

Zijn ze er alle acht?

Dat zou wel eens kunnen zijn ja, ik ben hier op het forum eens gaan rond snuffelen en geen enkele van dat bubbelclubje schijnt on-line te zijn. :-D

giserke 9 maart 2005 15:08

ik heb het ook gezien al voorbij passeren.

daiwa 9 maart 2005 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke
ik heb het ook gezien al voorbij passeren.

De ganse massa? :lol:

Zijne Heerlijkheid 9 maart 2005 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Confucius
VRT gaat dat waarschijnlijk in beeld brengen met een close up van de 8 betogers en beelden van een massa mensen genomen op Werchter er direct na gemonteerd om de indruk te geven dat de Vlamingen massaal anti splitsing BHV zijn.

Daar gaan we weer. Waarom zouden Vlamingen daar nu tegen zijn? En waarom zou de VRT die indruk nu willen wekken? De meeste Vlamingen liggen niet wakker van B-H-V, dat wel. Nog minder Vlamingen kunnen me uitleggen wat nu precies de voordelen zijn van die splitsing, dat wel.
Gelukkig is er uiteraard nog die beslissing van het Arbitragehof nog om toch voor de splitsing te zijn;-)
En die arrogante FDF'ers natuurlijk.

Patriot! 9 maart 2005 15:41

Ik was er in ieder geval niet. Voor alle duidelijkheid: het betreft geen betoging, maar een spontane actie waarover gisteravond de eerste mail werd gestuurd naar een klein aantal kernleden van de BUB.

Antoon 9 maart 2005 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Ik was er in ieder geval niet. Voor alle duidelijkheid: het betreft geen betoging, maar een spontane actie waarover gisteravond de eerste mail werd gestuurd naar een klein aantal kernleden van de BUB.

Ahaaaaa, vandaar de 8-koppige aanwezigheid. :lol:

Distel 9 maart 2005 15:44

Wat is eigenlijk het doel van deze massa-optocht? Ik bedoel, welke boodschap proberen de deelnemers te verkondigen?

C uit W 9 maart 2005 15:44

Citaat:

't was de partijtop teh :rofl:
Je moest er geweest zijn, dat is bijna 15% meer betogers!

daiwa 9 maart 2005 15:44

Citaat:

En wat is het doel van die actie?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be