![]() |
Live: grote betoging B-U-B!!
Op dit eigenste moment is er in Brussel een betoging bezig van de B-U-B. Ze zijn met 8.
|
Het is ni waar he..
Zijn ze er alle acht? |
Het is lachwekkend en zielig tegelijk. 8 pipo's met een Belgische vod in hun handen aan het beeld van de Brabanconne. Jonge jonge, waren dat niet diezelfde kerels die ons uitlachten met 'slechts' 500 tegenbetogers?
|
Waar haalt u uw informatie.
|
Met eigen ogen gezien.
8 man met Belgische vodden en 1 BUB-vlag. Toen ik België Barts riep reageerden ze amper; ik vermoed dat ze geen Nederlands verstonden... |
De politie stond gereed achter de hoek met enkele wagens. Toen ze doorhadden dat BUB slechts met 8 waren, zijn ze voortgereden :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Staat daar een minimumlimiet op? :roll: |
VRT gaat dat waarschijnlijk in beeld brengen met een close up van de 8 betogers en beelden van een massa mensen genomen op Werchter er direct na gemonteerd om de indruk te geven dat de Vlamingen massaal anti splitsing BHV zijn.
|
Ja er stond wel een camaeraploeg bij.
|
Citaat:
|
ik heb het ook gezien al voorbij passeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig is er uiteraard nog die beslissing van het Arbitragehof nog om toch voor de splitsing te zijn;-) En die arrogante FDF'ers natuurlijk. |
Ik was er in ieder geval niet. Voor alle duidelijkheid: het betreft geen betoging, maar een spontane actie waarover gisteravond de eerste mail werd gestuurd naar een klein aantal kernleden van de BUB.
|
Citaat:
|
Wat is eigenlijk het doel van deze massa-optocht? Ik bedoel, welke boodschap proberen de deelnemers te verkondigen?
|
Citaat:
Je moest er geweest zijn, dat is bijna 15% meer betogers! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be