![]() |
Flaminganten hebben gelijk!
De Vlaams-nationalisten hebben gelijk. Er waren inderdaad héél weinig Franstalige extremisten. De Vlaams-nationalisten hebben gelijk wanneer zij aantonen dat het anti-Vlaamse racisme geen enkele noemenswaardige aanhang heeft beneden de taalgrens. Dank aan de Vlaamse Beweging om dat aan te tonen.
Zo ruimt de N-VA zelf een cruciale mythe uit de weg: dat de Walen ons zouden haten en enkel in het belang van hun eigen regioke zouden denken :lol: |
Wat heb jij nu in godsnaam met het woord 'haten'? Ik denk dat ietwat psychiater een flinke uitleg zou hebben voor jouw manicheïstische fixaties...
|
Citaat:
|
:twisted:
|
Citaat:
|
Toch merkwaardig hoe een partij die eigenlijk niets voorstelt toch nog zo veel pretentie heeft ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me al een hele tijd af hoe Christus-Hans er in slaagt om Patriot-de-Doper onder zijn debiele duim te houden. |
Citaat:
Pretentie is het mooiste bewijs van domheid. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens wil je de vraag eens beantwoorden hier : http://forum.politics.be/showthread....564#post976564 |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Haat Wallonië ons dan? Welke flamingant heeft dat beweerd? Maar wat die betoging niet aantoont is dat Wallonië niet uit eigenbelang handelt. Denk je nu echt dat de Walen zo naïef zijn om dat niet te doen? Niet iedereen is zo dom als de Vlamingen hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be