![]() |
|
Waarom stellen jullie jezelf radicaal op tegen de Flaminganten?
Het getuigd van grote domheid om extremisme met extremisme te bestrijden, daarmee overtuig je hun alleen maar van hun eigen gelijk. Die strategie wint enkel als je zelf de grootste partij van de 2 bent. |
Moeten wij dan oproepen om op partijen met Vlaams-nationalisten erin te stemmen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, hier is iemand die het niet extreem vindt dat er voldoende geld voor ongeveer een miljoen auto's per jaar wordt overgeheveld van het ene naar het andere deel van dit welvarende land?
Vertel dat eens tegen een alleenstaande Vlaamse vrouw met een studerende dochter, een minimumloon en GEEN auto, maar die wel al vier jaar wacht op een sociale woning. Welvarend zei u? |
Citaat:
|
Ik denk dat iedereen tot op een bepaald niveau egoïstisch is da's nu éénmaal de menselijke natuur. Iemand die zegt dat hij 100% sociaal is die vertrouw ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
U zegt:" Belgie moet niet splitsen omdat IK het goed heb." Wel ik kan u zeggen dat ik die 50.000 fr per jaar niet moet hebben. Dat geld moet gaan naar het aanpakken van de werkloosheid, sociale ongelijkheden binnen het eigen volk. Het verschil tussen de belgicisten en de Flaminganten is niet die van sociaal/egoist. Het gaat hem erom met WIE men solidair wilt zijn. Er bestaan namelijk trappen van solidariteit. ego -> familie -> vrienden -> kennissen -> stadsgenoten -> volksgenoten -> landgenoten -> europeanen -> de rest van de wereld Maar wat ik vreemd vind is dat er mensen zijn die aan hun beste vrienden nog geen 50.000 fr zouden willen geven, maar wel bereid zijn om aan complete vreemden ELK JAAR 50.000 fr te geven. Solidariteit is allemaal goed en wel, maar moet van twee richtingen komen. |
Citaat:
Als we het Vlaams, Waals en Brussels parlement afschaffen zal dat zeker genoeg fondsen vrijmaken voor de nodige sociale woningen. O ja, dit weekend even de mooie Condroz mogen begroeten onder een stralend Belgisch lentezonnetje. Heb zelfs wat bijgedragen aan de geldstroom naar Wallonië! Wéér 40 Vlaamse euro's in henden van die Walen! Ik ben een volksverrader eerste klas! |
Citaat:
U moet leren dingen neutraal interpreteren. O ja, uw 'trappen van solidariteit' mogen er zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Begrijpen? Zever niet over Ethiopische vrouwen als er hier Walen zijn die voor ongeveer EEN MILJOEN auto's per jaar geld bijkrijgen om zalig-arm te kunnen blijven terwijl een sukkel van een Vlaamse vrouw, die NIET naar een auto verlangt maar wel vruchteloos wacht op een redelijk en betaalbaar onderdak voor haar en haar dochter inplaats van op de zolder te zitten boven de döner kebab-zaak waar ze al vier jaar kleumt in de winter en stoomt in de zomer. Na twee jaar wachttijd stond ze 8ste op de lijst. Na drie jaar 11de en na vier jaar 58ste!!! DAAR heb ik het over als er over het welvarenste land ter wereld gesproken wordt! Leg jij me misschien eens uit hoe dat komt?! En verklaar je me meteen ook waarom er voor zo'n sukkels van mensen in Vlaanderen minder solidariteitsgevoelens bestaan bij mensen zoals jij als voor de Walen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be