Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Zalige Pasen, Geert Bourgeois (https://forum.politics.be/showthread.php?t=30951)

stab 12 maart 2005 08:43

Zalige Pasen, Geert Bourgeois

Misschien wat vroeg, maar 't is een kwestie om - onverwijld - op tijd te zijn.
Vandaar:
Zalige Pasen, Geert Bourgeois!
Bedankt voor de splitsing!

Hans1 12 maart 2005 10:05

[size=4]HILARISCH ![/size] :lol: :lol: :lol:

Supe®Staaf 12 maart 2005 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab
Vandaar:

50 jaar op voorhand Pasen wensen is wel héél voorbarig.

Hans1 12 maart 2005 10:54

Ik wens het Vlaams-nationalisme nu al een prettig Allerzielen !;-)

Patriot! 12 maart 2005 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf

Hahahahaha!!! :lol: :lol: :lol:

rodeo 12 maart 2005 13:54

Let er even op:
[size=5]er hebben nog geen vlaamsnationalisten gepost
[/size]
[size=5]
[size=2]nu niet meer natuurlijk, maar ik vind het grappig[/size][/size][size=5]
[/size]

Patriot! 12 maart 2005 13:57

Het is te pijnlijk voor flaminganten ;)

De Belgen vochten een paar dagen voor ze hun onafhankelijkheid hebben, de flaminganten worden na 90 jaar nog steeds uitgelachen! :lol:

SirGalahad_ 12 maart 2005 14:31

Man man man toch.
De postings van de sympatisanten van BUB zijn echt wel van hoog niveau...

Ik snap jullie toch niet hoor. Ipv uiteen te zetten waarom jullie staan voor wat jullie staan en tóch de vrijheid geven aan anderen om andersdenkend te zijn.
Maar neen, vanuit jullie standpunten is iedereen die niet BUB is zowiezo aan de verkeerde kant.

Vanuit mijn standpunt heeft iedereen het recht te denken, te stemmen, te eten, te voelen wat hij of zij zelf wilt. En dan komen jullie op de proppen met kortzichtige, nietszeggende reacties die rechtstreeks uit de kleuterklas komen.

Dus aub, wees niet kortzichtig, wees opbouwend, toon mij met concrete argumenten waarom het beter is om voor de BUB te stemmen als alternatief.
Anders, open jullie eigen éénmalige topic en breek daarin af wat jullie af te breken hebben...

Just my 2 cts...

instromaniac 12 maart 2005 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SirGalahad_
Man man man toch.
De postings van de sympatisanten van BUB zijn echt wel van hoog niveau...

Ik snap jullie toch niet hoor. Ipv uiteen te zetten waarom jullie staan voor wat jullie staan en tóch de vrijheid geven aan anderen om andersdenkend te zijn.
Maar neen, vanuit jullie standpunten is iedereen die niet BUB is zowiezo aan de verkeerde kant.

Vanuit mijn standpunt heeft iedereen het recht te denken, te stemmen, te eten, te voelen wat hij of zij zelf wilt. En dan komen jullie op de proppen met kortzichtige, nietszeggende reacties die rechtstreeks uit de kleuterklas komen.

Dus aub, wees niet kortzichtig, wees opbouwend, toon mij met concrete argumenten waarom het beter is om voor de BUB te stemmen als alternatief.
Anders, open jullie eigen éénmalige topic en breek daarin af wat jullie af te breken hebben...

Just my 2 cts...

Hmm, wen er toch maar aan, die BUB'ers worden erger met de dag. Maar ze zijn niet meer dan een scheet in een fles, dus uiteindelijk moet je gewoon maar wat leedvermaak hebben met hun hoogstaande intellectuele posten.

Zeno! 12 maart 2005 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rodeo
Let er even op:
[size=5]er hebben nog geen vlaamsnationalisten gepost
[/size][size=5]
[size=2]nu niet meer natuurlijk, maar ik vind het grappig[/size][/size][size=5]
[/size]

Haha, de belgicisten vinden het grappig! Een grote communautaire crisis die het klimaat tussen Vlamingen en Franstaligen NOG VERDER verzuurd, en de belgicisten vinden dat grappig! :silly:

Vlaanderen en Wallonie groeien met de DAG verder uit elkaar en jullie blijven maar lachen. D�*t is pas grappig.....of is het zielig...

rodeo 12 maart 2005 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Haha, de belgicisten vinden het grappig! Een grote communautaire crisis die het klimaat tussen Vlamingen en Franstaligen NOG VERDER verzuurd, en de belgicisten vinden dat grappig! :silly:

Vlaanderen en Wallonie groeien met de DAG verder uit elkaar en jullie blijven maar lachen. D�*t is pas grappig.....of is het zielig...

kijk hier maar eens naar. Van absoluut hetzelfde kaliber
1 ;
2
3

Persoonlijk ben ik niet voor dat soort .... discussies....

rodeo 12 maart 2005 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SirGalahad_
....

Ik moet wel zeggen dat ik hiermee akkoord ga....

Piet Hein 12 maart 2005 15:12

Citaat:

Vandaar:

En hoe zou het vlaams belang dat probleem oplossen. Die vraag is hier al veel keer gesteld maar er is nog nooit een duidelijk antwoord op geweest.

MagereHein 12 maart 2005 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Het is te pijnlijk voor flaminganten ;)

De Belgen vochten een paar dagen voor ze hun onafhankelijkheid hebben, de flaminganten worden na 90 jaar nog steeds uitgelachen! :lol:

Belgen ? U bedoelt de walen en de franse legers.

The Great Old 12 maart 2005 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
En hoe zou het vlaams belang dat probleem oplossen. Die vraag is hier al veel keer gesteld maar er is nog nooit een duidelijk antwoord op geweest.

Mijn persoonlijk recept:

1. de goedkeuring (vlaams tegen frans) in het federale parlement van het voorstel voor de splitsing
2. de walen roepen de alarmbelprocedure in, de regering valt, nieuwe verkiezingen
3. de vlaamse partijen weigeren een nieuwe coalitie te vormen zolang het parlement het voorstel niet aanvaard
4. dit betekent het begin van een lange crisis. Voor Vlaanderen is dit sowieso mider erg, omdat we veel beter georganiseerd zijn.
5. Buigen of barsten... (persoonlijk hoop ik het laatste :twisted: )

Het probleem is dat sommige "vlaamse" partijen, de VLD op kop, dit nooit zullen laten gebeuren, want dan zijn ze hun favoriete (eerste) ministerposten kwijt, en daar is het hen toch om te doen!

Hans1 12 maart 2005 16:15

Sirgalahad, neem even de tijd om, buiten deze soms totaal nutteloze discussies, een kijkje te nemen op www.belgischeunie.be. Je kan niet zeggen dat die website leeg is. Ons programma staat erop alsook honderden duidelijke en meestal korte teksten. Veel leesplezier.

stanislaus 12 maart 2005 16:18

Citaat:

Vandaar:

:-D grappig!!

stanislaus 12 maart 2005 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!

Zeno zegt al jaren hetzelfde. Het wordt eentonig.
Grappig... de man voorspelde staatshervormingen in 01, in 02, in 03, in 04, in 05:roll:

stanislaus 12 maart 2005 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf

:lol:!! schitterend.

Tavek 12 maart 2005 17:10

Dat gebeurt er als ge stoere verklaringen op voorhand maakt, en nadien blijkt dat ge ze niet kunt waarmaken....

Zoiets heet afgang ! Vooral voor de NVA.

Zalig !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be