![]() |
Vlaams Behang streeft naar superioriteitsgevoel
Volgens mij spreekt het Vlaams Behang vooral in op het superioriteitsgevoel dat de gemiddelde Europeaan nog steeds heeft. Is het niet naar de buurman toe (mijn auto is beter, mijn vrouw is mooier en ik weet lekker meer dan jij), dan is het wel naar de inwijkelingen.
Zij voelen zich ver verheven boven alle dynamiek van het leven. Dom, zou ik zeggen, want dat is een ivoren toren. En weten jullie wat er gebeurt met de dragende krachten van Ivoor? Juist, die worden geslacht. Het ivoor gebruiken we voor medicamenten en beeldjes, de rest gooien we weg en blijft over voor de aasgieren. Mijn vrienden kweken graag aasgieren.. ;-) De dynamiek, het niet streven naar die belachelijke onafhankelijkheid en 'opschoning' maar het leven aan het leven over durven te laten, neigt naar boeddhisme, niet naar islamieten. En uiteindelijk zouden we daarmee beter af zijn. Maar ja, wie ben ik om ze dat aan het verstand te peuteren? Kom in elk geval eens kijken naar de tentoonstelling van een zandmandala in het Huis van Alijn te Gent en leer de stilte kennen. Dát zijn krachten die helen (heel maken). In plaats van telkens de separatist uit te hangen, zou ik wel eens verbroedering willen zien. |
Met dat stukje proza van hierboven ga je toch ook geen nobelprijs winnen hoor.
|
Tot hiertoe wint het VB spectaculair aanhang.
Toch rekening mee houden dus. |
Bij gebrek aan een gekend alternatief. Die aanhang is dus een kaartenhuis. Eén wind en het ligt omver.
|
Toevallig ook de woorden van Hitler toen hij de plannen uitlegde aan de generaals om Rusland aan te vallen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat heb ik idd ook vernomen. Klopt het echt dat dat onze opperblubber in het bed ligt met dat racistisch krapuul?
|
De Vlaming en superioriteitsgevoel... hoe zielig.
De Vlaming gewoon al. Saai en bescheiden. |
Citaat:
|
Nefihsto moet zich trouwens eens wat beter informeren aangaande de namen van politieke partijen, alvorens ie erover kan meepraten :lol:
|
Wel hans1 wat heb je hier op te zeggen? Heb je een verborgen agenda?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Binnenkort gaan we onze slogans nog moeten gaan aanpassen :-P
[size=5]Cyaankali voor het FDF [size=1](en de blub inclu) [/size]!!![/size] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be