![]() |
"Moslims bij Vlaams Belang?"
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jullie mening heren , Dank u ! |
De meeste multiculliefhebbers kunnen nog steeds geen verschil maken tussen volledig geassimileerde vreemdelingen en moslims. Voor het is iedere Marokkaan of Turk een moslim en daar maken ze een enorme fout. Moslims komen nooit op de lijsten van het VB. Geassimileerde (niet-moslims) eventueel wel.
Antwoord: ZOGENAAMDE VERKLARINGEN VAN ANNEMANS OVER MOSLIMS OP VLAAMS BELANG-LIJSTEN: HET NIEUWSBLAD TE KORT DOOR DE BOCHT Gerolf Annemans stipt aan dat de bewoordingen waarin Het Nieuwsblad een informeel gesprek in de coulissen van het VRT-programma De Zevende Dag weergeeft, sterk overtrokken zijn. De journalist, die zelf in De Zevende Dag verklaarde dat heel wat moslims in Molenbeek sterk aanleunen bij het Vlaams Belang om zich af te zetten tegen het groeiende radicalisme in moslimkringen aldaar, vroeg na afloop enkel aan Annemans of hij kandidaturen zou uitsluiten. Van de loutere bevestiging dat zoiets niet principieel kan uitgesloten worden, maakt de krant nu evenwel een grote aankondiging. Annemans kon bevestigen dat er inderdaad veel belangstelling is, en dat bepaalde moslims op zichzelf een voorbeeld zijn voor het programma van het Vlaams Belang, dat zegt dat de volledige assimilatie de enige optie is voor de hier verblijvende vreemdelingen. Een standpunt dat ook door steeds meer vreemdelingen wordt gedeeld. Ook de bewoordingen “verticaal geklasseerd” met betrekking tot de uitspraken van Filip Dewinter over het dragen van een hoofddoek, is een uitspraak die Annemans nooit heeft gedaan, vermits hij in dat verband enkel spreekt – zoals Filip Dewinter zelf doet – van het feit dat het om een “boutade” ging. Het Nieuwsblad gaat in deze zaak helaas iets te kort door de bocht, in wat voor het overige een informeel en door de journalist nadien volledig uit het hoofd gereconstrueerd gesprek was. Frank Vanhecke Voorzitter Vlaams Belang Joris Van Hauthem Woordvoerder |
Ja maar toch het blijven moslims ,om geasimileerd te worden bedoelt men een volledige uitstoot voor eigen cultuur een religie een het innemen van de inheemse culturen een godsdienst !
|
Citaat:
Wat assimilatie wil zeggen weet ik heel goed, en ik ken inderdaad Marokkanen die volledig geassimileerd zijn en leven tussen en met Vlamingen zoals wij. Misschien eten ze nog wel Couscous, maar kom... wie niet! Bovendien wens ik evenmin vergeleken te worden met katholieken, ben ik dan geen Westerling of niet geassimileerd? |
Als je tegen mij zegt dat u een jood bent , dan denk ik direct dat u zaterdag naar de synagoge gaat dat u uw religie respecteert ! Een moslim die niet naar het vrijdag gebed gaat een zijn religie niet respecteert noem ik moslims "by name" een mss hebt u ook gelijk !
|
Ik ben atheïste, tot welk volk mag ik mij dan rekenen? 8O
Er moet een onderscheid worden gemaakt tussen nationaliteiten en godsdiensten. Een allochtoon is niet hetzelfde als moslim. Een Turk is een Turk, en soms een moslim, soms ook niet! Een Noord-Afrikaan is een Tunesiër, een Algerijn of een Marokkaan. Allemaal allochtonen maar daarom niet allemaal moslims. Dat bedoel ik. |
Als Annemans "moslims" als Hirsi Ali in het hoofd heeft, dan is dat een steengoede zaak.
Dan is het Vlaams Belang de enige partij die echt een thuis kan bieden aan afvallige allochtonen. De heilige schrik van alle PC's en conformo's. |
Citaat:
|
Het was anders wel grappig geweest als het VB in haar wanhopige pogingen om van ene bepaald imago af te geraken een paar excuusmoslims op haar lijst zou zetten. Die dan weer absurde standpunten in zouden nemen (moslims die op een VB lijst gaan staan, ... kan alleen maar entertainend zijn...) en vervolgens buiten vliegen en dan weer splintergroepen oprichten... of zware discussies in Het Laatste Nieuws... Ik keek er al naar uit. Net zoals je trager gaat rijden om een ongeval wat beter te kunnen zien. ;-)
|
In hun beginsel verklaring staat dus dat het vlaams belang niets heeft tegen moslims die de wet respecteren en zich aanpassen.
Als er allochtonen zijn die stemmen op het vlaams belang verwondert het mij niet dat er op den duur allochtonen op de lijst staan en het racistisch imago, wel ja partijen evolueren nu eenmaal een partij heeft niet 15 of zelfs 10jaar identiek de zelfde leden |
Citaat:
|
Citaat:
|
pc = politiek correct of personal computer
|
Citaat:
|
Het Vlaams Belang hoeft niet ver te zoeken voor gematigde moslims op haar lijsten te krijgen... vrijwilligers genoeg die het fundamentalisme willen aanklagen.. Al denk ik wel dat het aannemen van gematigde moslims een ontvoogding van het Vlaams Belang programma zou zijn...
Een ongeloofelijke klap van het Vlaams Belang zou zijn om een allochtone in de top op te nemen �* la Hirsi Ali |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nadien, toen de eerste drie rijen liberalen een salvo vragen afvuurden, waarbij de onvermijdelijke vraag kwam of ze niet bang was om door het Vlaams Belang (zij zeggen nog steeds Vlaams Blok) te worden "misbruikt" 8O , was haar uitval naar het Vlaams Belang duidelijk. Ze hadden haar goed geïnformeerd... Bartje Somers en zijn kliek.:? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be