![]() |
Tibet vs Vlaams Belang
Ik stoor me mateloos als ik kijk naar hoe het Vlaams Belang dweept met Tibet. De Tibetaanse Dalai Lama staat voor alles waar het Vlaams Belang niet voor staat. Vredeloos protetst, harmonie, geen discriminatie,... Dat het Vlaams Belang zich dan durft te identificieren met iemand die ethisch enkele trappen hoger staat, vind ik gruwelijk.
|
Citaat:
Dit "vreedzaam protest" resulteerde in een scheldtirade en eierenbombardement. Dan was het bij het protest van BHV erg vreedzaam aan de Vlaamse kant! |
Mss. indentificeert het belang zich wel met de onderdrukte tibetanen , die onder het Rode juk zitten
|
Citaat:
U vergeet natuurlijk dat de Dalai Lama al vele jaren de sluipende verchinezing aan de kaak stelt. En hoe gebeurt die politiek? Juist, door ongebreidelde inwijking van Han Chinezen die naar Tibet worden gestuurd. Gelijkaardig klaagt het Vlaams Belang de mateloze en ongecontroleerde toevloed van vreemdelingen hier aan. Dit alles om onze cultuur te beschermen. De Dalai Lama doet op dat vlak niets anders. |
Citaat:
Maar ja, uw 2e post nog maar. Het kan alleen maar beteren. En U durft spreken van "ethisch hoger staan' Amai, amai |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk dat de Dalai Lama etisch hoger staat... Want naar wat ik zo hoor, zou er binnenkort wel eens geen Dalai Lama meer zijn... Enerzijds worden ze bij bosjes neergeknalt door de Soldaten van Islam, anderzijds worden ze ontvoogd en uitgemoord door de Chinezen... Het lot van de ongelovigen :D
|
Wie begrijpt waarom het VB dweept met de Dalai Lama weet volgens mij waarom zoveel Vlamingen voor het VB stemmen. Wij zijn het ook beu om overheerst (=uitgebuit) te worden door anderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- De hoge lasten vergeleken met andere Europese landen - 60% van de Belgen (gans Vlaanderen) die opdraait voor 80% van de sociale zekerheid - In sommige steden zoals Brussel is meer dan de helft van de doppers allochtoon. (wanneer deze goed geïntigreerd is en onze normen en waarden respecteert heb ik daar geen probleem mee maar de realiteit toont anders aan). - Vlamingen die ontslaan zijn geweest omwille van politieke redenen (wat sinds kort officieel onder discriminatie valt) En ga zo maar door... |
Citaat:
[size=1](Ik zal er maar bijschrijven dat dit een doordenkertje is, want anders zullen sommigen het weer niet begrijpen).[/size] |
De modder - la boue - the mud - der schlamm
Beste meneer AVV,
ik ben hier inderdaad bezig over solidariteit, over begrip. U geeft een heel mooi voorbeeld door de zeggen dat het-nog-wel-zal-beteren. Een heel open inborst hebt u blijkbaar niet. Spijtig. Citaat:
Daarnaast vraag ik me af wat de moslims hier komen doen. Tibetanen zijn voor zover ik weet boeddhisten. Chinezen mogen geen godsdienst hebben en als ze die al hebben, is het weinig waarschijnlijk dat dat de Islam is (voor zover dat enig verschil zou uitmaken, want lieve islamhaters, jammergenoeg is nog altijd 90 % van de Islamieten even radicaal als Verhofdstadt radicaal katholiek is.) Dus leve de harmonie... |
Juk
Citaat:
Btw AVV: alreeds mijn vierde post. Zowaar een verdubbeling. |
Citaat:
|
ah
Citaat:
|
Citaat:
De rest van de wereld kan immers, gezien de economische belangen met china, onmogelijk nog minder erom geven dan nu. Selectieve verontwaardiging noemen ze dat, hé Parasan :wink: |
Citaat:
Uw onderwerp 'tibet vs Vlaams Belang' is juist een voorbeeld van wat U mij verwijt : nl. moddergooien. Wat is er mis met het feit dat het Vlaams belang het opneemt voor De Dalai Lama. Geef me is een gefundeerd antwoord aub. Zulke posts schreeuwen toch om scherpe reacties. Ik vind dat er juist gelijkenissen zijn tssn de strijd van de Dalai Lama en die van het Vlaams belang. U zal dit belachelijk vinden. Toch even over nadenken alvorens.. Tot slot : wat het "etische" betreft. Awel, dit lokte bij mij pas echte die scherpe reactie uit. Lees aub. even de standpunten van het VB inzake "ethische" thema's, U zal versteld staan. Nog een vraag : Wat wilde U met uw onderwerp "Dalai Lama vs VB" bereiken: of : de forumbezoekers gaan zeggen hoe slecht het VB wel is, of : de forumbezoekers gaan zeggen hoe goed de Dalai Lama wel is. Daarom blij ik er ook bij dat uw posts wat "ethiek" betreft er alleen maar op kunnen vooruitgaan. PS. Laat er geen twijfel over bestaan : ik heb mateloos respect voor de Dalai Lama, en kan het standpunt van de Belgische regering ( cq koninghuis) hierin alleen maar verwerpen. Speek daarom aub even over "ethische waarde" van deze 2 partijen inzake hun handelwijze betr. het bezoek van de Dalai Lama PS2. De reactie van "pas uw 2e" post had ik beter achterwege gelaten. Maar ja, in een opwelling.... Mijn excuses hiervoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be