![]() |
"VoOr HacKeRs"
:twisted: :twisted: Wie weet er tips over hackers een hacken, Dan kunnen we het VB eens een lesje leren !!! :twisted: :twisted:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
simpel:
1. u vindt op de VB-site een groot bestand (genre hoge kwaliteitsfoto, site-onderdeel) 2. u programmeert een scriptje, die dat meerdere malen (100, 1000) keer downloadt 3. u start het scriptje op een pc met een hoge dl-snelheid, zonder bang te moeten zijn voor je dl-limiet 4. u bezorgt de VB-site een tekort aan bandbreedte, of ze moeten toch bijbetalen |
Citaat:
|
Citaat:
|
hacken <> cracken
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn verschillende groeperingen die hacken voor geld. De Russen doen het voor +/- 20€ denk ik. Wat je beter kan doen is gewoon server beschadigen ... Eens je hun site toch hackt, gaan ze meer investeren voor beveilging, ,... Een je server infecteert, zondat dat die het beseffen kan je leukere dinges doen. |
Hacken is voor sukkelaars.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat hier niet over een forum maar over een website. Bovendien, idd BB : Hacken <> Cracken. |
Citaat:
P.S. Je kan hetzelfde ook doen mits creatief gebruik van de F5 toets. |
http://www.vbwatch.org/
Ze hebben me daarjuist gebannend omdat ze beweren( beschuldigen ) dat ik een poging deed om de site te kraken, Zou ik geweten hoe men een site kan hacken dan deed ik dat bij het VB'ers site. Maar nu deze beschuldigingen in het wild deden mij een grondige afkeer aan de zogenaamde "politieke correcten" het zijn niet meer een niet min dan een telg paranoiden !!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar hoef je nog niet meteen voor te schelden é. Je moet niet zo kwaad zijn omdat je in een andere topic je gelijk niet kan halen. Leer wat meer volwassen zijn ok. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be