![]() |
De moslimmoordenaars Janjaweed doen verder.
In het afgelopen anderhalf jaar zijn al zeker 180.000 doden gevallen als gevolg van de gruwelijke moorden door de Janjaweed. Dit verklaarde Jan Egeland, van de VN.
Wanneer gaat Europa eens ophouden met praten en ingrijpen? Momenteel vallen er 10.000 doden per DAG. |
Citaat:
|
Citaat:
|
10.000 doden per dag? 8O
Bron? |
Citaat:
http://www.volkskrant.nl/buitenland/1110870027975.html |
Oef, niet dat het minder erg is natuurlijk maar laten we Tibet dan ook niet vergeten, of al die AIDS-weesjes, of al die andere hongerende mensen, of al die oorlogsslachtoffers. En zo kan ik wel uren doorgaan.
|
Citaat:
Ik weet niet of Hitler of Stalin aan dat cijfer geraakten, ... Maar laat mij wel toe te zeggen dat die janjaweed pipo's wel bezig zijn met een goed georganiseerde genocide, ... Maar als je een bepaald geloof beleid kan en mag je blijkbaar iets meer, ... Wat is het nut van de VN nog ? |
Citaat:
Maar als wij bezwaar maken dan zijn wij de verzuurden.:? |
en de VN praat maar verder :evil:
|
Ach Vicky, het zijn maar woestijnnegertjes, en de JanJaweed is geen extreem-rechtse beweging... Waarom in Hemelsnaam zou Europa hier ingrijpen?
En ook al zouden ze toch gemotiveerd raken om er iets aan te doen, Sudan moet toestemming geven, en een land dat al economisch half geboycot wordt, kan je moeilijk bang maken met een volledige boycot omdat ze geen blauwhelmen toelaten. |
zielig hoe sommigen hier menen te denken dat het omwille van hun moslimreligie is dat de Janjaweed ongestraft hun ding kunnen doen. Neem eens een boek ter hand dat de basics van de internationale politiek (en dan zeker m.b.t Afrika) uitlegt..
|
Citaat:
|
Het blijft opvallend stil.
Natuurlijk is het omdat het moslims zijn, wat anders? Voor wie is Europa banger dan voor moslimterroristen? |
Citaat:
Wat ik mij echter afvraag: hoe ziet zo'n ingrijpen er volgens jou uit? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In die landen geldt nog steeds de macht van de sterkste, babbelen is voor oude wijven. |
Citaat:
Lees de link die erbij staat voor verdere uitleg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be