![]() |
Schijn bedriegt
Zojuist liep er hier een gast voorbij.
Zwart lederen broek, zwart hemd en korte stekeltjes op zijn kop. Brilletje erbij. En ik vroeg mij serieus af: "is dat nou een Nazist / VB-er of een leernicht?" :rofl: Een topic voor Schijn Bedriegt Liefst met foto's. Nog mensen? |
![]() |
maar dan zonder de (punk-)haren en kleuren, ja.
En inderdaad; ultra-rechts of extreem-links? you-never-know.. |
Citaat:
Majah, ik begin een beetje paranoia te worden. ![]() |
Ik ken motorrijders die de vlag op de achtergrond van de foto hierboven dragen maar die echt niet racistisch zijn. Voor hen is het een rebellenvlag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij draagt de tibetaanse swastika in de handpalm. Bovendien komen de echte ariers van india. Zij waren ver ontwikkeld en in die zin ubermenschen 1 vd meest kenmerkende eigenschap van echte ubermenschen is dat ze het niet nodig hebben om op anderen neer te kijken - of bvb zich beter te voelen dan andere rassen. zelfs niet indien ze dat zijn. Tot slot heb ik nog niet veel fascisten tegen gekomen die zelf al te veel echte arische trekken vertoonden. Hitler was daar toch zelf het beste vb van - het klein geneuk. |
Vooraleer de Nazi's het misbruikt hebben was de swastiki nog een leuk symbool, maar ik weet niet meer waarvoor het stond.
|
het is vergelijkbaar met
the cross of fortune het rad van fortuin |
Gisteren zag ik een fietsster voorbij komen.
Kennen jullie die Amerikaanse fietsen? Die Choppers? ![]() Gisteren dacht ik, dat ik een blonde dame zag fietsen hierop. Alleen; dan wèl een blonde dame met Rasta-haren. De rasta deed mij denken aan mensen met weinig poen, de krakersbeweging, blowen ed. De bike doet mij dan weer denken aan veel geld, kapitalisme en decadentie. Die 2 gaan niet samen in mijn wereldbeeld. 8O Zo betrapte ik mij weer op een vooroordeel.. ;-) |
|
Wat is dát dan?
|
Citaat:
|
Schijn bedriegt?? En dat met vadertje Stalin op de achtergrond!8O
![]() |
Ik zag in Amsterdam in de drukke winkelstraat eens een vent gekleed in een leren jasje, een leren string, hoge hakken en goed geschminkt door de straat paraderen. Hij kickte er duidelijk op dat iedereen hem nakeek... :shock:
|
Citaat:
|
zeg, die 'rebellenvlag', was dat niet de vlag van de Republikeinen in de Amerikaanse Burgeroorlog?
|
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2][/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]
![]() De vlag van de Confederatie[/size][/font] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be