![]() |
Jobs
Jobs zijn de beste manier voor stabiliteit en groei op alle vlakken.
Maar... [size=1]België blijft concurrentiekracht verliezen[/size] [size=1](belga) - Voor het derde jaar op rij verliest België aan concurrentiekracht ten opzichte van de andere Europese lidstaten. Dit ondermijnt ons vermogen om in de toekomst welvaart te creëren, zo waarschuwt het Verbond van Belgische Ondernemingen (VBO). De vereniging vraagt meer daadkracht van de federale en regionale regeringen.[/size] |
de kostprijs aan een bedrijf of de werkgever blijft nog altijd veel te hoog... voor wanneer de echte lastenverlaging ?!
|
Ik dacht dat er iemand 200 000 nieuwe banen had belooft.
|
de werkloosheidscijfers zijn een goede reden om niet voor de huidige regeringspartijen te stemmen. De VLD had 200.000 extra banen beloofd maar dit blijkt weeral een goednieuwsshow te zijn.
Geef eerst werk voor eigen volk eerst en dan aan de rest. Ik zie enkel het Vlaams Belang dat doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Zelf had ik vroeger een in het zwart werkende kuisvrouw. Nu betaal ik haar meer, en ze kost me nochtans evenveel (zo hadden we dat uitgerekend). Zelf betaalt ze nu meer belastingen, toch houdt ze meer over. Meer geld dat ze uiteraard in onze economie steekt. Maar ze is nu wel oficieel aan het werk en heeft tenminste een statuut. Wat dan weer pensioentechnish voor haar een bonus is. Ik ben geen economist, maar ik voel met mijn ellebogen aan dat op het einde van de rekening, Belgie, de betrokken werknemers en werkgevers hier winst maken. Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen? Bedriegt mijn gevoel me of heb ik een verdedigbaar punt? |
Citaat:
Blijkbaar willen ze die Poolse zwartwerkers zo snel mogelijk regulariseren. Lap,daar hebben we het al,Polen is nog maar van vorig jaar bij de Europese Unie en nu krijgen we dit al..............Nog een paar jaar en we zijn geen Vlaming meer onder de Vlamingen.Foei foei.................... |
Citaat:
|
Citaat:
Dus als iemand één kent, regio Antwerpen, laat maar weten... |
Citaat:
ge weet wel, zoals ze tegen werklozen zeggen. maarja, ge zijt wellicht te gierig om een fatsoenlijk loon te betalen aan eigen volk, en daarom neemt ge een poolse. goed rechts bezig... |
Citaat:
|
Citaat:
ja hoor, schrobben en vegen, d�*t wordt de economische motor van ons land. daar zit toekomst in. onnozel manneke. |
Citaat:
Terug to the point. Economie is niet schrobben en vegen, economie is betalen en uitbetaald krijgen. Geld in roulatie brengen. Daar gaat het om. |
Citaat:
dan heeft roemenië nogal een bloeiende economie. 150 euro per maand is immers ook uitbetalen. |
Dom iets, maar meer dan 50% belasting op lonen, ik vind het veel..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be