![]() |
adelijke titels
Adelijke titels zijn voorbij gestreeft. Het is nog zo'n ouderwets overblijfsel van de middeleeuwen.
|
Voor mijn part mag iedereen zichzelf titels geven zoveel als ie wil. Zie mijn nick. Er mogen gerust clubjes bestaan die elkaar titels geven - ervan verdenken blauw bloed te hebben or wathever. Er mogen echter nooit exclusieve maatschappelijke privileges aan die titels gekoppeld zijn.
|
Wat ik ook vind is als hun eigendommen als monumenten geklasseerd worden en ze dus een ruime financiele inbreng krijgen die eigendommen moeten worden afgestaan aan de gemeenschap en ze huur moeten betalen volgens hun KI.
Dju alweer een rijkaard tegen zijn schenen gepiest! Langs de andere kant als je de rijkaard laat betalen aan een gekoppelde KI is dat iets waar ze vierkant tegen zijn en dus een lage koppeling waarde gaan eisen. Onrechtstreeks kan je iemand uw bondgenoot maken in een rechtvaardige eis. |
Wie kan het wat schelen?
|
Citaat:
|
Dingen die keet schoppen.
IPV dat maatschappij-vriendelijk geouwehoer altijd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En we geven onszelf ook allemaal van die titels ben zelf alvast begonnen |
Citaat:
De 'Bokkerijders' lijkt me wel leuk, maar ja, dat is weer iets typisch Limburgs. |
Citaat:
|
Citaat:
chance da gij niet in de politiek zit maar ik vraag me dan wel af voorwat jij je dan in politiek interesseert? |
Wanneer begint de strijd?
Ik zie dat graag. |
Het is al bezig, in stilte.
Je weet nog altijd niet van die wet die binnenkort gestemd gaat worden hé? Nog veel huizen? Anders eens denken ...nu is het een goede tijd om nog te verkopen. |
Psssst
mambo we mochten dat nog niet zeggen zelle |
Citaat:
een gratis abbonement ik zal daar persoonlijk mijn nek voor uitsteken. |
Het angstzweet parelt van mijn gezicht. :)
|
Het zal nog in uw schoenen ook komen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be