![]() |
Pisraël en VSA willen burgeroorlog uitlokken!
Enige tijd geleden werd de Libanese ex-premier Rafik Harriri vermoord, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gepleegd door de geheime dienst van Pisraël, de Mossad.
Hiermee bewijst de joodse oorlogsstoker Sharon andermaal dat hij helemaal geen vrede wil in het Midden-Oosten. Harriri was er als politicus in geslaagd om de spanningen in Libanon om te smeden en het land redelijk stabiel te maken na meer de burgeroorlog in de jaren '80. Mede dankzij de aanwezigheid van het Syrische leger in Libanon kon stabiliteit gegarandeerd worden als buffer tegen dreigende invallen van het Pisraëlisch schurkenleger. Na de moord werd de schuld op Syrië gestoken en werd het land door ZOG-getrouwen onder druk gezet om Libanon te verlaten, wat ondertussen ook gebeurt. Het is alm langer geweten dat de leugenaar Bush en zijn zionistisch-neoconservatieve administratie geen duimbreed in de weg willen leggen van Pisraël en bovendien het sociaal-nationalistisch bestuur in Syrië willen verdachtmaken en omverwerpen. Maar... ondertussen bereiken ons steeds meer berichten over een sterke toename van de spanningen tussen de verschillende bevolkingsgroepen in Israël: christenen, moslims, Druzen. De burgeroorlog in Libanon zou opnieuw dichterbijkomen. Het is duidelijk dat de piratenstaat Israël voordeel heeft bij zo'n situatie, en het bovendien ook de verdere bezetting van de Golan-hoogvlakte "rechtvaardigt". Meer lezen: http://www.rense.com/general63/dmb.htm |
"Toevallig" werd ook de Georgische eerste minister vermoord, een fervent tegenstander van de Amerikaanse oliepijpleidingen in de regio.
|
Guddie, is het mogelijk om je niét te verlagen tot het gebruik van woordenschat als 'Pisraël'? Dat werkt op mijn systeem.
Dank je lieve schat. |
Citaat:
Al deel ik wel u mening ;-) |
Krankzinnig links en krankzinnig rechts vinden mekaar binnenkort op dit forum : VS en Israël schuld van alle onheil in de wereld. Israël, de enige democratie van de regio, heeft een schurkenleger maar de dictatuur Syrië is er "om de stabiliteit te bewaren" en natuurlijk niet omdat ze Libanon als een verlengstuk van hun eigen land beschouwen. Heeft u nog van die nieuwe theorieën?
|
Onzin, Syrië wil helemaal geen vrede. Dat hebben ze al meer dan eens gezegd.
Dat ze Libanon al twintig jaar bezetten en onderdrukken heeft maar één reden. In the last decade, Islamist (fundamentalist) groups in Lebanon have become a significant force not only in that country's politics but throughout the Middle East. Nowhere in the region do such groups have the freedoms they enjoy in Lebanon, giving them a wide cultural influence. In addition, Hizbullah is capable of stopping the Arab-Israeli peace process from advancing by launching Katyusha rockets against Israel and giving Iran an opening to act directly against Israel. Lees de rest zelf: http://almashriq.hiof.no/lebanon/300...4.2/hizballah/ |
Volgens jullie was Saddammeke ook zo'n braaf bazeke, hé?
Hier nog een link: http://www.iraqfoundation.org/hr/2002/cdec/irdp.pdf |
Citaat:
How The USSR Planned To Destroy Israel in 1967 - http://imra.org.il/story.php3?id=18226 Of hoe ze de Egyptische Arafat een nieuwe identiteit van Palestijn en zijn gedrag tot en met de olijftak hebben uitgestippeld in Roemenië in opdracht van de Sovjet Unie. Hun steun aan Syrië. De gevolgen van linkse komplotten tot op de dag van vandaag, de oorzaak van alle kwaad...schrijf daar maar over. |
Citaat:
Daarvoor schaam ik mij! Hoe kan een neo-nazi dezelfde idees hebben als mij? Vanaf nu zal ik heel goed opletten wanneer ik het over joden heb, ik zal expliciet vermelden dat men haat enkel en alleen tegen zionistische joden is. Tenslotte zijn de joden ook mensen, éh. P.s, Zionisten buiten beschouwing gelaten. He |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel de wereld weet dat Syria achter de moordaanslag zit , wat jij beweert is onzin en anti-israëlische propaganda die goed is voor de Syrische staatzender
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jouw gedachten komen perfect overeen met die van Guderian. De vijand 'ontmenselijken': het eerste kenmerk van de fascist! Kom jij dan maar klagen over het racisme van de Belgen!:roll: |
Citaat:
Ik vind het vooral argumenten onderuit halen. Verder neem ik me wel de vrijheid Guderian Guddie te blijven noemen en het ne lieve schat te vinden :twisted: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be