![]() |
Hoe zou Dhr. Hitler terrorismedreiging aanpakken denkt u?
De terroristen zouden in zijn machtsgebied geen schijn van kans maken, dat is zeker. Iedere moslim die een beetje zweemt naar rebellie zou worden gearresteerd en aan een stevig verhoor worden onderworpen. Groepjes allochtonen die samentroepen om zaken te bedisselen zouden worden gadegeslagen en geïnterpelleerd door gewapende burger-milities (die dat vrijwillig doen uit vaderlandsliefde).
Bovendien zouden ze weten dat, als ze een terroristische daad zouden plegen, dit met massa-repressailles zou worden afgestraft die hen meer schade dan winst zou opleveren. Hoe denkt u hier over? |
:rofl:
Jaja, hij is weer goed op dreef! |
Hoe zou Dhr. Hitler terrorismedreiging aanpakken denkt u?
lees van kampf, vervang joden door moslims. probleem opgelost |
Citaat:
|
Citaat:
|
Terrorisme tiert welig op de slapende overschillige massa & zwakke regeringen.
11 september heeft een effect gehad als een wekkerradio in Amerika, amper 1 dag eerder wist daar bijna niemand wie Bin Laden was, en was het midden-oosten ergens tussen Far West en New York... 11 maart heeft een effect gehad als een wekkerradio in Europa, met krantenkoppen die nu uitpakken dat maar liefst 15% van de Vlamingen angst heeft voor een terroristische aanslag. Voor 11 maart dachten ze in spanje ook dat hun enige zorgen het verslagen ETA en zonnebrand was. |
Als je onders Hitlers bewind een linkse scheet liet werd je al doodgeschoten. Ik heb nog niets gelezen over moslims destijds in Duitsland, maar ik vermoed dat ze samen met de Joden, de zigeuners, de homo's, de gehandicapten en de communisten op een hoopje geveegd zouden worden in een concentratiekamp in afwachting van hun definitieve opruiming. Ik denk dat de vraag hierboven een beetje overbodig is ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Je moet jezelf enkel afvragen wie je graag als leider zou hebben als hier morgen een grootscheepse terroristische aanval plaatsvindt: Verhofstadt of... |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of Saddam, echte mannen! Trouwens, als je weer niets zinnigs te zeggen hebt over mijn openingszet kan je maar beter weer op je kakstoel plaatsnemen... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be