![]() |
Nieuwe Peiling: 85% Voor België !
Volgens een nieuwe opiniepeiling van La Libre Belgique, RTL en
DS zijn 85% van de Nederlandstalige Belgen tégen de splitsing van België. 90% van de Franstalige. Dat is de bevestiging van een gelijkaardige enquête van 2004. Het separatisme heeft dus echt geen toekomst !:-D |
De Nederlandstalige Belgen? Bedoel je de Vlamingen? Of de 'nieuwe Belgen' die in Vlaanderen naar school gaan? :lol:
|
bij wie en aan hoeveel mensen hebben ze dat gevraagd????
Ik kan om het even welke stelling bevestigen door een enquête, als ik zelf de deelnemers mag aanduiden en de resultaten mag manipuleren. Hangt er ook van af welke vraag ze hebben gesteld!!! |
Citaat:
|
Inderdaad, dan krijg je 95% vóór België !;-)
|
Citaat:
|
Correctie: enkel opiniepeilingen die hen goed uitkomen. Gun ze dit dus maar, er zijn er zo al weinig genoeg die hen goed uitkomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zoals het nu is niet en de klok terugdraaien zoals de bubbers willen dat is de pest bestrijden met de cholera. |
Citaat:
Maar zoals zo vele malen gezegd: de waarde van peilingen acht ik niet hoog, ongeacht welke resultaten er ook tevoorschijn komen. De verkiezingsresultaten vind ik daarentegen veel belangrijker. En indien het er ooit van komt, ook die van de volksraadplegingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan alleen maar zeggen : LEVE BELGIë
Al de rest is zever! Dit is een boodschap naar de politici toe om het land meer te verdedigen tegen de ridicule splitsingen die voor niemand goed zijn en enkel meer onnodige tegenstellingen creeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Wij kunnen deze peiling beantwoorden met: Ja, MAAR... Jullie blijven steken bij Nee... |
En zo weer eens ontkennen onze flamingovrienden elke Belgische overwinning en het feit dat mensen van Belgie houden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be