![]() |
Vanaf vandaag kan je op de site van RESIST chatten met Resist-kandidaten
We zetten elke dag op de site wanneer welke kandidaten online zijn. Wat ligt nu al vast: zondag 11 mei van 14u tot 16u kan je ‘live’ met Dyab Abou Jahjah! Ook Dirk Tuypens, Zohra Othman, Raf Verbeke, en Jan Fermon hebben al gereserveerd. 't Is simpel. Je gaat naar http://www.lijst-resist.be. Je klikt in het linkse menu op "Chatten met kandidaten". De computer vraagt of je wil verdergaan. Je klikt op 'Ja'. Dan tik je een nick en een naam in en je kan beginnen. |
Citaat:
|
Bwah, die chat zal wel heel braafjes verlopen met de nodige controle en sensuur. Ik weet dus niet of loggen echt zin heeft.
|
Dit valt heel eenvoudig te loggen. Het kanaal zit op de server kreynet. Daar kan je dus ook met MIRC chatten.
Groetjes |
volgens mij kan je zulke chat niet censureren, ben er al naar gaan zien. Het zou ten eerste een titanenwerk zijn, en als we zowat de huidige gang van zaken mogen geloven, dan heeft resist niet genoeg sympathisanten om daaraan mee te werken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Abou Jahjah antwoord trouwens ook op negatieve vragen. Stop de desinformatie denkende dat iedereen zomaar alles aanneemt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geraak niet binnen :(
|
Ik ben intussen binnen en mijn vragen worden beantwoord. Mijn conclusie is dat het zeker geen propagandasessie is. Het is uiteraard wel zo dat je gelimiteerd bent in de mogenlijkheid om echt te debateren, maar ja...veel vragen en maar 1 Jahjah
|
Jan, geef je vraag en ik zal ze zelf stellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
cheers |
Citaat:
|
Ondertussen zijn uw vragen nog altijd niet bekend en Abou Jahjah is al lang weer weg, dat maakt u natuurlijk heel geloofwaardig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bent en blijft een kei in het verzinnen van dwaze uitvluchten Jan :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be