![]() |
Ex-ambassadeur vindt dat holebi’s Amerika 'verwoesten'
Citaat:
|
Wat is dat land ziek....
|
Citaat:
|
Dus volgens die logica is zijn eigen dochter verwoestend voor de VS. :roll: Ik heb echt de indruk dat de VS op sommige gebieden terug naar de Middeleeuwen wil, de volgende democraat zal veel werk aan de winkel hebben...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het werkelijk zo is dat homo's Amerika "verwoesten" dan is dat even erg als de aanvallen op 11 september en moet er gepast worden opgetreden. Mijn voorstel: van zodra de rust enigszins terugkeert in Irak de troepen ijlings terugtrekken en met het bespaarde geld overal in de States heropvoedingskampen stichten van het type "Guantanamo"...
|
Iedereen heeft het recht om zich namens de "traditionele waarden" te verzetten tegen het homohuwelijk indien dit al niet kan van PC-media dan zijn we ver gekomen.
Ikzelf ben 100 % tegen het homohuwelijk want hoe je het ook draait of keert bij een huwelijk horen kinderen en kinderen kunnen zich het beste voelen met een mama en een papa en geen 2 mama's of 2 papa's. Die historie over het buitenzetten van de dochter neem ik met een korel zout gezien de bron waaruit het komt. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() Alan Keyes speaks to Illinois Congressmen as daughter Maya Keyes and campaign aide Gerald Farinas look on from behind. Freelance weblogs rumored Maya Keyes was a lesbian. Wikipedia: Alan Keyes http://en.wikipedia.org/wiki/Alan_Keyes#Homosexuality |
Citaat:
|
Citaat:
Eveneens moet vind ik persoonlijk het traditionele gezin ondersteunt worden het huwelijk opstellen voor koppels van hetzelfde geslacht doet dat niet . WAt niet wil zeggen dat ik tegen een soort van samenlevingscontract ben hé Citaat:
|
Dit topic is weer een typische poging om de GOP te bekladden, men haalt wat uitspraken van de één of andere populist aan, en voila, zie je nu dat de VS een ziek land is, dat amerikanen geschift zijn, dat de reps vermomde nazi's zijn, dat Busch dom en gevaarlijk is enz enz enz.
|
Het gaat hier om Alan Keyes, die recent de race om de senaat verloor in Illinois (toegegeven een democratische staat) met ongeveer 30 tegen 70 %. Zelfs door vele republikeinen wordt hij uitgelachen. Dat hij ambassadeur is geweest, zegt ook niet veel want vele ambassadeurs worden aangeduid door pure vriendenpolitiek.
Niet echt een man die je serieus moet nemen of iemand die de mening van de gewone amerikaan geeft. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb persoonlijk geen bezwaar tegen homohuwelijk en holebi's. En dat is mijn mening er over.
|
Heren vrienden ...
Het gaat hier niet om homos' en lesbiennes ... Het gaat hier niet over huwelijk en samenwonen ... Het gaat hier over verkiezingen en stemmen G.W. Bush heeft, tegen zijn voorgeschiedenis in, de verkiezingen gewonnen door zich te outen als traditioneel Christelijk met alle consequenties vandien (abortus, homo's, euthanasie, ...) en Keyes is zijn kiespubliek aan het klaarstomen voor de volgende stembusgang ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be