![]() |
Wegenwerken = staatsrepressie!
Al met de tram langs de Leien in Antwerpen gepasseerd? Al afgevraagd waarom er überhaupt wegenwerken zijn? Wees op uw hoede!
Tegenwoordig legt men wegen aan met asfalt in plaats van kasseistenen. Dat is niet toevallig! Het is namelijk veel moeilijker om barricades te bouwen met asfalt dan met kasseistenen, die je gewoon uit de grond haalt en op elkaar stapelt. Men is doelbewust ons wegennet aan het veranderen, mensen! Ze nemen onze kasseien af, zodat we geen verdedigingsmiddelen meer hebben! De Staat probeert het volksverzet op voorhand te breken! Ons kasseienarsenaal is bijna verdwenen, en we laten het onder onze ogen toe! Laat u niet misleiden door staatspropaganda over betere en schonere straten, wij moeten terug de controle over deze straten in handen nemen, maak de straten écht schoon! Met de kassei in de hand kloppen we de flikken uit het land! [font=Arial]Anarchistisch aktiekomitee Propere Straat[/font] |
Geen nood, het opkuisen van verloederde buurten gaat steevast samen met het plaatsen van bankjes, paaltjes en vuilnisbakken.Hier en daar wordt ook gebruik gemaakt van klinkers. Voorts ziet de stad graag verkrotte onbewoonde huizen omdat die krotbelasting opbrengen en uit die muren haal je ook bakstenen simpelweg door aan de grashalmen te rukken. Ook meer en meer gebruikt (vooral op toeristische trekpleisters) zijn de kinderkopjes. Deze zijn gemakkelijker los te wrikken en te werpen.
|
Er is dus nog hoop voor rellend Vlaanderen!
|
Pelgrim, zeker dat je geen ex-KVHV-er, voormalig preses van Canonica, pauskandidaat (en nee, het gaat niet over Rik Torfs), en dies meer bent? Je pleidooi voor meer kasseien doet me denken aan een motivatiebrief van een kandidaat voor voorzitter LOKO-Sociale Raad van enige tijd geleden... :lol: ;-)
|
Ik weet nog wel een paar brave burgers (een hele straat) die oude kasseistenen gebruiken om op hun voorperkje te leggen om één of andere vage reden (het ontmoedigen van auto's om op de zachte berm te gaan staan?). Het leek me erg handig voor inbrekers maar mijn vriendinnetje vond dat ik teveel fantasie had.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het hangt er maar vanaf waar je woont natuurlijk, maar hier in Brugge kun je altijd met zwanen, japanners, fototoestellen, souvenirkraampjes en bejaarde kantklossers gooien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[size=1](Hey, ik ben nog maar een straatgeweldenaar in opleiding he.)[/size] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be