![]() |
Zeg NEE tegen partijgebonden media!!
Beste Vlamingen,
Ik weet niet of het jullie al is opgevallen,maar de laatste paar maanden kent de partijdigheid van sommige mediakanalen ongekende hoogte. Vooral zijn er journalisten van de VRT en de krant De Morgen die het niet kunnen laten om de grondlegger van onze democratie,de vrije meningsuiting,de grond in te boren nl:het zwart maken van de grootste partij van Vlaanderen! Laten we daarom SAMEN een nationale aktie op gang trekken door ons kijk-en leesgedrag aan te passen en te strijden voor een onpartijdige mediastroom. Maw,laat de partijgebonden kranten voor wat ze zijn,laat ze liggen in de kiosk,en zap massaal weg van de grootste partijgebonden tv-zender van ons land,onze eigen "nationale zender".Haal hem desnoods uit de programmering van u tv. Dit is de enige manier om de redactie's van krant en tv in hun ziel te raken en hen op een spoor te brengen van kleurloze mediaversprijding! Laten we samenwerken en op deze manier protesteren tegen de gekleurde media,want de klok tikt verder en de tijd gaat snel daar zijn dat we ons geen Vlaming meer kunnen voelen in Vlaanderen als we niet snel tot aktie overgaan. Laten we op deze manier de grootste partij van Vlaanderen een hart onder de riem steken in deze harde tijden voor hen,ze hebben onze hulp nu nodig,de verkiezingen zijn nog te ver weg! Als de media het recht heeft om ons te muilkorven hebben wij het recht om hun omzetcijfer te doen dalen! LANG LEVE VLAANDEREN! Wie doet ermee? |
Doe niet zo typisch.
|
Ik ben het in die zin met je eens dat zelfs het Belang van Limburg meer en meer lezersbrieven publiceert van Vl.Belang-aanhangers. Voor een Limburgse krant vind ik dat niet kunnen, dat er meer en meer Vlaamsgezinden aan het woord gelaten worden. Het ruikt naar meeloperij. Misschien veranderen ze hun naam nog wel in 'Het Belang van Vlaanderen'. Daarom heb ik een paar maanden geleden al besloten de krant niet meer te kopen.
Ik lees nu alleen nog af en toe De Morgen en verder gebruik ik Internet, Politics.be, Rood, Solidair en de LSP-krant. |
Sinds wanneer mogen de media propageren voor een veroordeelde partij? En het is niet omdat de media niet extreem-rechts zijn dat ze links zijn, want dat hoor je hier ook vaak.
|
Citaat:
Ik was een fervent De Morgen lezer,omdat er veel politiek instaat en ook wat wetenschap maar de laatste tijd is het er echt over en heb besloten om ze niet meer te kopen.Die menen dat ze alles mogen zeggen tegenwoordig! |
Meningen zijn meningen.
|
Citaat:
Van mij krijgen ze geen cent meer en hoop dat er ook andere mensen zo over denken. |
Ik ben niet tegen partijgebonden media maar dan moeten ze het wel zeggen natuurlijk en moeten ze het door de partij laten financieren. Nu ik denk dat een gazet als de Morgen niet echt partijgebonden is maar het is duidelijk dat het gedachtengoed van de Morgen redactie en een partij als de SP-a dicht bij elkaar liggen. Op zich heb ik daar geen probleem mee moest men daar niet zo hypocriet over doen. Nu burgerlijke partijen liggen zodanig dicht bij elkaar, idem dito voor burgerlijke kranten dat iedere krant quasi bij iedere partij past.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey, een Vlaams Belang krant zou toch een gat in de markt zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat VB de grondlegger (!) is van de vrije meningsuiting en democratie? Dat de Morgen door een mening te geven de vrije meningsuiting beperkt? Dat de VRT bericht over de interne verdeeldheid in het VB en daarmee ingaat tegen de aan de vrije meningsuiting gekoppelde recht op informatie? Over de interne verdeeldheid die volgens VB geen weergave is van de werkelijkheid maarslechs een verzinsel is van de linkse media. Zie de website van jurgen verstrepen waar hij deze toegeeft en dit zelfs een goed fenomeen vindt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het dan zo moeilijk voor de meeste kranten en onze zenders om eerlijk en objectief te zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be