![]() |
Verzuurde Vlaming een mythe !!! Of : waar haalt 't VB zijn stemmen ?
Citaat:
de Pravda ! Pardon, De Morgen. Dju, als er géén verzuurde vlamingen bestaan, waarom spreekt men dan altijd van : de verzuurde Belangstemmers ? Waar haalt het Belang zijn stemmen dan ? Predator wat, ben jij toch een stomme Blokker ! Zie je nu niet WIE voor het VB stemt : de democratische moslim ! Ja ....... !!! Het bestaat ! |
De verzuurde Vlaming is enkel een uitvindsel van de PC-partijen om geen rekening te hoeven houden met de stemmen van de mensen...
|
Citaat:
|
Mijn verzuurdheid beken ik.
Geen grotere azijnpisser dan mezelf. Ben zo verzuurd, dat lachen helse aangezichtspijnen teweeg brengt. De traditionele partijen zijn de oorzaak, ik weet het zeker. De remedie ken ik ook. |
Net zoals de NPC is de term verzuurden een excuus om toch maar niet iets aan de punten die het VB op de agenda zet te doen.
|
ik denk dat de mensen er voor zichzelf het beste van maken en tegelijk zure oprispingen krijgen als ze over politiek nadenken.
oplossing : niet over nadenken |
Slechts één remedie:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
2 categorieën Vlamingen : verzuurde en domme & de domme zijn aan de macht !
Zoals mijn (bijna) 3 jarige kleindochter : dat is een dom blondje ondanks alle ontkenningen van harentwege weet ze dat de grond van deze aantijging op waarheid stoelt. O ja : de verzuurde vlaming moet in Nederland zijn maagbollekes gaan halen bij het Kruidvat : véél goedkoper dan hier ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat moslims voor VB stemmen is niet meer dan normaal :
- Het VB is anti-democratisch - Moslims zijn anti-democratisch - Het VB wil nieuwe immigranten tegenhouden - Moslims willen nieuwe immigranten tegenhouden Massaal schaffen moslims zich VB partijkaarten aan zodat ze tegenover de toekomstige machthebbers kunnen beijzen dat ze goede vlamingen zijn. Als Vlaming zou je van minder verzuren... |
Met al zijn gestook en opklopperij zorgt het VB voor de maatschappelijke verzuring. Daar wringt het schoentje...
|
Citaat:
|
De mythe van de "verzuurde vlaming" komt eigenlijk, laten we eerlijk de hand in eigen boezem steken van de correcte politieke partijen (ik heb de afkorting CP eens op een
post van een VB sympathisant zien staan en ik find dit een fijne afkorting). Maar wij vergissen ons : de vlaming is niet verzuurd : hij is anti-autoritair, het gezag/bestuur zijn die mensen die het slecht doen, ja er misbruik van maken en zichzelf verrijken... Geef hem eens ongelijk - dat is inderdaad het probleem met "de politiek" daarom bestaat er scheiding van machten en vrije pers - om over dergelijke ontsporingen te waken... & op die manier geraken al deze zaken nog eens aan het licht ook.. Justitie is niet alleen blind, dikwijls zijn haar handen gebonden ook - kiijk bv. naar Noord-Ierland waar de IRA van een geweldadige links-nationalistische groepering ge-evolueerd is naar een gangsterbende. Noord-Ierland is een schoolvoorbeeld van een "klein" volk dat absoluut niet soeverein kan zijn (voor zover zoiets mogelijk is). Dus wat doet een niet onaanzienlijk gedeelte van het vlaamse volk ? Stemmen voor een partij die niet liever zou doen dan alle democratische principes overboord gooien om ons aan de totale willekeur van een leider te onderwerpen. De VB propaganda (en vandaar de afkorting CP) wil de mensen nu diets maken dat er geen democratische keuzemogelijkheid meer is en wel omdat ze nu zo groot gegroeid zijn dat de anderen toch samen een coalitie moeten vormen en VB overblijft als enige anti-autoritaire partij... en niemand ziet het paradox... |
Ik denk dat voornamelijk spanningen tussen allochtonen-Autochtonen aan de oorzaak liggen van de "verzuring". Dit is immers een relatief nieuw probleem. Zelfs de meest fervente agalev-militant raakt verzuurd na maatje 45 tegen de neus te hebben gehad op bus 48 tussen Hasselt en bochtolt (doorheen meulenberg :D :D , waar Vlamingen NIET thuis zijn :D :D )
Corrupte politici, slechte justitie en het gedrocht België bestaan al 150 jaar... maar raar om hen nu opeens als zondebok voor te sleuren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be