![]() |
Jouw stem voor de gemeenteraad.
Derde keer goede keer!
Ik heb de opties zo breed mogelijk gemaakt. Gelieve niet te klagen! |
't Zal vierde keer goede keer worden...
|
Citaat:
|
nog eens Vlaams Belang zeker... ;-)
allez Antoon voor een goed "QUIZZER" moet dat toch niet zo moeilijk zijn hé |
Citaat:
|
Het is moeilijk gegaan omdat er veel opties mogelijk zijn. Als je teveel partijtjes samevoegd bij "ander" dan klaagt BUB, als je NV-A en Spirit een aparte plek geeft, dan zeggen de tegenstanders van Vlaams Belang dat het met opzet wordt gedaan om Vlaams Belang groot te maken, etc....
En na het openen van een thread heb je maximaal 5 minuten om er een peiling aan toe te voegen. Plus de schrijffouten die eruit moesten. etc... Ik heb dus een aantal keer moeten herbeginnen. Vandaar.;-) |
proficiat... 't is gelukt !
|
Antoon bplus is geen partij maar een onafhankelijke organisatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@antoon
zou je ook voor zo een liberale afsplitsing stemmen moest die partij alleen opkomen? |
Citaat:
|
Citaat:
Komt hij samen met Liberaal Appel en andere echte liberale partijen op, dan stem ik ook op hem. Is dit een antwoord op jouw vraag? |
Citaat:
als coveliers met een nieuwe partij opkomt of met het liberaal appel zonder te kartelleren is de kans groot dat hij niet verkozen raakt en kan uw stem nutteloos geweest zijn. indien hij echter met het vlaams belang opkomt, al dan niet in kartel, bent u zeker dat uw stem goed zit. |
VLD, omdat er maar twee serieuze partijen zijn in m'n gemeente (VLD en CD&V). CD&V is al sinds jaar en dag hier aan de macht (met even een tussenperiode van lokale Vlaams-nationalisten), dus voor mijn part mag dat wel eens veranderen.
Al de rest (Groen, Belang of SPA) trekt op de ballen, niet bepaald mensen die ook maar iets afweten van politiek. |
Citaat:
Ben niet anti-Vlaams Belang, maar ik stem liever op een liberale partij. Gezien de VLD dat niet meer is, heb ik bij de twee of drie laatste verkiezingen eerst CD&V gekozen, en later, toen zij Bourgeois opslorpten , heb ik blanco gestemd. Ik heb mij al altijd afgevraagd hoe het komt dat ik noch NV-A noch Spirit kan luchten en ook niet op het Belang stem, terwijl ik graag België zou willen zien barsten. Maar het is zo en niet anders. Dus Coveliers, maar hij mag niet in kartel opkomen, althans niet met Vlaams Belang. Als hij later een coalitie vormt met Belang, dan stoort mij dat niet. Ziezo. Een les voor al diegenen die mij "ongenuanceerd" noemen.;-) |
Antoon ik dacht eerlijk gezegd dat u voor het belang zou stemmen.
|
Waarschijnlijk op een lokale partij, net als bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen in 2002.
|
Citaat:
Ik heb dat reeds dikwijls geschreven. Op een aantal punten kan ik het Belang goed volgen, vandaar mijn absolute walging tegenover het ondemocratische cordon sanitair, opgelegd door de zielige groenen en in stand gehouden door de Walen. Maar ik ben een rechtse liberaal. Tot 1999 steeds PVV/VLD gestemd. Tot Verhofstadt zijn burgermanifesten in de vuilbak gooide om de zegen van Di Rupo te krijgen en Eerste Minister te kunnen spelen en blijven spelen. Vandaar ook mijn steun aan Coveliers. |
Ik stem VB en niks anders. Het stemhokje is de enige plaats waar ik mijn frustraties kan afreageren voor al het geklungel van de andere zogezegde "progressieve, democratische partijen". Nooit krijgt nog één traditionele partij, die in 2004 de democratie in dit apeland kapot gemaakt heeft door een politieke partij voor de rechtbank te slepen, een stem van mij. Ik scheur nog liever mijn stembrief moest VB er niet meer zijn. Zelfs voor gemeenteraadsverkiezingen kan ik niet anders meer stemmen. Ik walg van de politiek.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be