![]() |
Tomaten en paprika's
Zijn er Belgische werklozen die zin hebben om te gaan helpen in de fruit- en groentenpluk dit jaar?
Net op de Nederlandse tv gehoord dat ze daar geen Nederlanders vinden die bereid zijn om de handen uit de mouwen te steken,met het gevolg dat ze weer een grote golf Poolse werkkrachten over hun heen krijgen! Waar zit de nationale trots van de werkzoekende in de Benelux??? Als ik zonder werk zat ging ik graag helpen! |
Luid gaan protesteren tegen de werkloosheid, maar voorts te lui om te gaan werken. Zo kennen we die linkse beroepsprofiteurs wel.
|
Citaat:
|
Staken en doppen, de nationale sport van links.
|
ik heb idd gisteren telefoon gekregen van de pwa
maar niet voor in holland maar in de buurt tomatten te plukken dinsdag ga ik naar de pwa voor t te regelen |
Goed zo!
Toch plezant als je uw eigen geld verdient en van niemand afhankelijk hoeft te zijn? |
k sta daar al een jaar voor ingeschreven he
maar soit we zullen zien k zal t hier op dat toppicske wel laten weten |
Citaat:
|
Citaat:
De Polen zijn al onderweg omdat ze geen volk vinden.En het is niet in Nederland een steeds terugkerend fenomeen,maar ook in Sint-Truiden. |
Citaat:
En gaan met die banaan,plukken dedju :-) |
Hey, misschien een idee om mijn vakantiedagen in te vullen, wat zwart gaan plukken.
|
Waar ik woon bestaat de PWA alleen op papier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goed gedaan, werkers van CGT. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens hem zijn het ook diegene die staken.
|
Citaat:
De zgn. 'rechtsen' denken dat alleen linksen werkloos zijn, omdat zij hun eigen mensen ook niet aanmoedigen om op straat te komen voor werkgelegenheid en dergelijke meer. De zgn. 'extreem-rechtse' partijen zijn dan ook zonder uitzondering allemaal establishment-partijen die het regime willen versterken door op te roepen tot een krachtige 'law and order'-politiek, om dan vervolgens de vrije meningsuiting aan banden te leggen en de arbeidersklasse dwars te zitten. Vermoedelijk worden ze gesponsord door de patroonsorganisaties. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be