![]() |
VRT wordt echt belachelijk
nu kan ik de vrt echt niet meer vatten hoor, nadat ze de zevende dag hebben omgetoverd tot een sport en muziekprogramma gaan ze blijkbaar nu van villa politica een religieus showke maken. is het nu werkelijk ze dat de vlamingen gewoon niets meer mogen weten van politiek? zou dit een nieuwe manier zijn om de "verzuring" tegen te gaan.
bovendien vond dat stukske presentatrice het weer nodig te blijven aandringen op een veroordeling van het VB door die bisschop en gaat men bij niemand minder dan marc spruyt gaan aankloppen voor een objectieve kijk op het VB:roll: ik begin er serieus aan te denken om die lichtbak door de venster te kieperen |
Ik heb mij ook zeer geergerd aan die trien in Villa Politica deze middag en denk ook serieus na om nog zo weinig mogelijk naar die rode zender te kijken. Tot en met belachelijk zijn zij. Dergelijke uitzendingen motiveren mij tenslotte nog meer om voor het VB te stemmen.
|
inderdaad, de Zevende dag heeft afgedaan voor mij. Al sinds geruime tijd, toen ze hun "verniewingen" hebben ingevoerd. Zo weinig mogelijk politiek debat zo lijkt het, zo weinig mogelijk vonken, t'is juist dát dat interessant is aan een debat. Woord tegen wederwoord, desnoods harde woorden, maar debat moet er zijn.
|
Citaat:
|
Er staan knoppen aan Uw afstandsbedieningen - helaas zijn er zo weinig binnenlandse posten, jullie verstaan blijkbaar geen "buitenlands".
|
De Vrt is een staatszender, wat verwachten jullie van een staatszender dat ze de oppositie gaan bewierroken? Hun centen komen van de regeringspartijen (die beslissen). Als overmorgen het Vlaams Belang mee beslist over de centen zal de vrt waarschijnlijk komen aanschurken bij het Vlaams Belang. De vrt is gewoon een prostituee, ze behaagt degene die met het geld aankomt.
|
Citaat:
noem nu eens de informatieve programmas met enig niveau op, je komt heus niet ver. het enige waar je nog kan op kijken zijn belachelijke soaps, bevallende vrouwen en schoonheidsoperaties. men is de geesten van de mensen gewoon aan het afstompen met al die zever, hoog tijd voor een grote kuis in televisieland |
Citaat:
|
Het is alleen deze keer dat het over religie ging, verder blijft het gewoon een politiek programma, anders zouden ze het Villa Religia moeten noemen. :)
|
Citaat:
kan men nu eens niet gewoon simpelweg een objectief verslag weergeven van de politieke gebeurtenissen, kan dat nu zo moeilijk zijn. nee, liever dingen in de aard van : alle meneer de bisschop, het vb is toch veroordeeld voor racisme en is toch duidelijk ondemocratisch, u en de kerk moeten dat toch veroordelen en een sterk signaal geven naar de mensen dat een stem op het vb een one way ticket to hell is, is het niet meneer de bisschop, u moet dat toch doen meneer de bisschop.... |
Citaat:
Maar ook naar mijn mening is men bezig de bevolking af te stompen. Er is maar weinig voor de mensen die nog steeds nadenken. Zo steekt men mensen samen in een huis of op een eiland en jent ze zolang tot er eentje door het lint gaat. Met ratten doet men ook zo'n experimenten. Voor de rest kan je zien hoe sommigen zich zoals een kermisattractie laten etaleren tijdens hun bevalling. Of hoe jonge vrouwen zich moeten prostitueren aan een zogenaamde rijke vrijgezel. Allemaal programmas voor de braindead. |
Citaat:
Stel dat de vrt het Vlaams Belang gelijk begint te geven, binnen de kortste keren schroeven de regeringspartijen de subsidies terug, socialsten op kop. |
Ik kijk dan ook uit naar het nieuwe Actua-TV (start den 8e april, denk ik)
De Zevende Dag is inderdaad een belachelijk programma geworden, was al sinds Annemie Peeters in gang gezet. Villa Politica valt nog te pruimen, al was de laatste editie maar zwak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kijk zeer zeker naar nederlandse , britse en amerikaanse zenders. maar dat kan mij niet schelen wat ze geven. Dat met mijn belastingsgeld een heksenjacht plaats vind of een totale vervlakking gebeurt (Wit in Vegas,...) dat kan me wel schelen |
Citaat:
|
Als we nu eens allemaal de VRT uit de programmering van de tv halen?Dan klapt hun marktaandeel als een kaartenhuisje in elkaar.
We hebben zulke zaken allemaal zelf in de hand,is alleen kwestie van samenwerken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be