Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Xavier Malisse (https://forum.politics.be/showthread.php?t=31576)

Grellig 26 maart 2005 18:47

Xavier Malisse

Hebben jullie vandaag Malisse zien flippen op het tennisveld?

Zit die kerel aan de drugs ofzo,niet normaal,een schande voor Belgie!!

Als jullie het niet gezien hebben,seffens nieuws kijken op VRT!!Tis de moeite!

Vlaams-nationalist 26 maart 2005 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Hebben jullie vandaag Malisse zien flippen op het tennisveld?

Zit die kerel aan de drugs ofzo,niet normaal,een schande voor Belgie!!

Als jullie het niet gezien hebben,seffens nieuws kijken op VRT!!Tis de moeite!

:lol: Wel grappig.

Grellig 26 maart 2005 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
:lol: Wel grappig.

Vond jij dat grappig nationalist?Ik schaamde me in zijn plaats,amai amai.
Volgens mij heeft hij ze niet meer op een rij.Is niet de eerste keer dat hij zo uitvliegt,maar nu was het overdreven.

Als ik wat te zeggen had in het tenniswereldje,die werd voor het leven geschorst.

Vlaams-nationalist 26 maart 2005 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Vond jij dat grappig nationalist?Ik schaamde me in zijn plaats,amai amai.
Volgens mij heeft hij ze niet meer op een rij.Is niet de eerste keer dat hij zo uitvliegt,maar nu was het overdreven.

Als ik wat te zeggen had in het tenniswereldje,die werd voor het leven geschorst.

Ik vind gewoon alle mensen die boos worden grappig. Misschien raar, maar ik vind dat grappig. En idd, het was niet de eerste keer. Spijtig dat hij ipv zo in de belangstelling te komen niet wat harder traint zodat hij resultaten kan neerzetten, wat hij nu absoluut niet doet.

Dark Soho 26 maart 2005 19:12

Filmpje

Tavek 26 maart 2005 19:12

Die heeft een vijs los.

Vlaams-nationalist 26 maart 2005 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dark Soho

Voor degenen die geen Telenet hebben: http://vrtnieuws.streampower.be/spor...x.html?video_1

groene flamingant 26 maart 2005 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Ik vind gewoon alle mensen die boos worden grappig. Misschien raar, maar ik vind dat grappig. En idd, het was niet de eerste keer. Spijtig dat hij ipv zo in de belangstelling te komen niet wat harder traint zodat hij resultaten kan neerzetten, wat hij nu absoluut niet doet.

Volgens mij is hij gewoon niet goed genoeg om mee te draaien aan de absolute top en is hij daardoor ongelofelijk gefrustreerd.

Revolutie 26 maart 2005 19:38

daar wil ik geen ambras mee

illwill 26 maart 2005 19:54

Het ergste vind ik nog dat hij op het laatste zei dat hij niets gezegt had. Alé, alle toeschouwers, journalisten en weet ik veel wie nog allemaal staan erop te kijken hoe hij met de scheidrechter begint te discussieren en dan achteraf klagen en beweren dat hij niets gezegt heeft...korte termijn geheugen zit in zijn tennisballen zekers?

Vlaams-nationalist 26 maart 2005 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Het ergste vind ik nog dat hij op het laatste zei dat hij niets gezegt had. Alé, alle toeschouwers, journalisten en weet ik veel wie nog allemaal staan erop te kijken hoe hij met de scheidrechter begint te discussieren en dan achteraf klagen en beweren dat hij niets gezegt heeft...korte termijn geheugen zit in zijn tennisballen zekers?

?????? Ik keur dit gedrag ten zeerste af, maar ik heb hem de lijnrechter niet horen uitschelden voor 'vuile hoer'.

Dark Soho 26 maart 2005 20:05

Ik vind het eigenlijk nog meevallen. Hij heeft geen mensen geslagen of zo, enkel de adrealine die nog even blijft werken, de machteloosheid, ... . Bij een voetballer was het allang koekebak geweest denk ik.

Vlaams-nationalist 26 maart 2005 20:25

Citaat:

Ik vind het eigenlijk nog meevallen. Hij heeft geen mensen geslagen of zo, enkel de adrealine die nog even blijft werken, de machteloosheid, ... . Bij een voetballer was het allang koekebak geweest denk ik.

Dat is ook waar. Maar hij moet zich echt eens leren te gaan beheersen. Dit is zeker niet de eerste keer en hij speelt toch al lang genoeg tennis om te weten dat dit niet kan. En als hij het dan toch niet wil afleren, dat hij het dan ineens te goed doet en een 2de McEnroe wordt. Niet soms wel, soms niet: of braaf of stout, maar niet hypocriet beginnen doen. ;-)

Vlaanderen Boven 26 maart 2005 20:39

Ja, wat is er nu eigenlijk gebeurd? Het nieuws is al voorbij.

Vlaams-nationalist 26 maart 2005 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Ja, wat is er nu eigenlijk gebeurd? Het nieuws is al voorbij.

Klik de link aan: http://vrtnieuws.streampower.be/spor...x.html?video_1

Zeno! 27 maart 2005 13:59

Schorsen + verplicht in psychiatrische behandeling gaan.

illwill 27 maart 2005 20:59

Citaat:

Als het een voetballer was geweest lag hij meteen als de slechtste acteur op de grond zogezegt te creperen van de pijn. Voetballers kunnen tegenwoordig gewoonweg niet meer op hun poten blijven staan precies. Al straf dat ze niet neergaan van de pijn wanneer ze tegen de bal trappen.

Vlaanderen Boven 27 maart 2005 22:19

Voetbal is inderdaad een jeannettensport.

Yann 28 maart 2005 00:53

tis allemaal de schuld van de flaminganten.

Flipgirl 28 maart 2005 01:02

Nee, van het VB :) ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be