![]() |
Vrouw overreden vanwege kritiek op rijgedrag
Zijn ze in Nederland nou helemaal doorgeslagen?
Vandaag in de Volkskrant: Citaat:
(Ik ben er dan ook niet voor niets vertrokken) Wat vinden jullie? Dit kán toch niet meer? |
Misschien moeten ze daar dringend wat Prozac bij het water doen.
|
Citaat:
Ik heb zo het gevoel dat de klem gereden chauffeur zich bedreigt voelde en zich uit de voeten maakte. |
Citaat:
|
Citaat:
En nu overrijdt iemand een ander, omdat hij zich 'bedreigd' voelde.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jammer voor die vrouw maar er is duidelijk sprake van uitlokking én van wettige zelfverdediging als reactie op die uitlokking. Die chauffeur had niet de intensie om te doden. Hoogstens overreageerde hij uit paniek op die aanval tegen zijn persoon. |
Citaat:
Wat mij eerder stoort, is het feit dat die twee het blijkbaar nodig vonden om iemand klem te rijden omdat zijn rijstijl hun niet beviel. Dat wijst er volgens mij op dat een rijbewijs niet alleen zou mogen uitgereikt worden op basis van een rijvaardigheidstest. Wie zich in een wagen verplaatst, beschikt over een dodelijk wapen en men zou daarom imho moeten nagaan of die persoon ook mentaal geschikt is om zich in het verkeer te begeven. |
Kijk, en dit is wat ik bedoel.
Het is toch niet te geloven, dat dit soort gedrag zich op de openbare weg manifesteert? Of die mens zich nu bedreigd voelde of niet. Of die 2 zich nu erg aggressief gedroegen of niet. Dat kán toch niet? Waar hálen ze "het botte lef" vandaan om zichzelf zó te misdragen? En dan doel ik op alle 3, natuurlijk. |
Je rijdt niet zomaar over iemand heen omdat je je bedreigd voelt. Je rijdt dan achteruit, ipv. vooruit !
Citaat:
Fortuyn legde pijnpunten bloot maar werd afgeslacht door het establishment die niet kan hebben dat er pains in the asses in Europa opduiken die heel het Europese Frankenstein beleid inzake Multikul, moslimisering van de binnensteden, nivellering van cultuur etc ... zouden tegengaan. Dat is immers niet humanistisch ! :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De meest primitieve overlevingsinstincten overheersen dan. |
Er rijdt veel agressief crapuul rond, die het niet kunnen hebben als je bvb 50 rijdt waar je maar 50 moogt en dergelijke.
Van de baan af met dat soort.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be