![]() |
De Paus-Moet-Dood-Stichting.
Ik heb zin om een stichting op te richten; de Paus-Moet-Dood-Stichting. Het wordt tijd dat wij eens gaan rellen tegen het Tora Bora van Europa (Vaticaan). Die seniele, ouwe, aftanse, intolerate, homohatende, atheistenhatende, achterlijke, antidrugs en anti-abortus zijnde, achterlopende en conservatieve kwijlgeest moet nou echt eens dood.
Wie is er voor zo'n oprichting van deze stichting? |
Mensen dood wensen of maken is het beste middel om te zorgen dat hun boodschap veel succes krijgt.
|
ach die mens laat mij koud, moest hij nu morge sterven zal me geen barst schelen
|
Ziekelijk gewoon, die bekrompenheid en engeestigheid van u.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik beschouw hem eerder als een lachwekkende figuur die op het echte leven weinig invloed heeft.
En ik wens niemand dood. Dat doe je gewoon niet. |
Reken er voor mijn part Karel Dillen dan ook maar bij, die vent is ondertussen ook al meer dan 20 jaar een wandelend lijk...
|
De paus is reeds dood !!
![]() |
Citaat:
Daarom vind ik deze topic beneden alle peil. |
Citaat:
Citaat:
Een bandieten bende zijn het, meer is het niet. |
Citaat:
en dan wel aan staaldraden.. en dan af en toe een stroompje er doorheen.. dan trillen de spieren wat.. en zijn haar zit onder dat kepeltje, dus dat komt ook niet overeind, iets anders wel.. maar daarom heeft hij ook van die wijde jurken aan.:lol: |
effe een opmerking Andromeda1968, als de Paus dood is, komt er een even ouwerwetse en aftandse in de plaats, don't worry daar wordt voor gezorgd achter de schermen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be