![]() |
Body & Soulmates, wat doet de vonk overspringen ?
Naar aanleiding van het maandagprogramma op "één", deze poll.
Bij de ontmoeting van een andere persoon die je bevalt, welke eigenschap (lichaam of handeling) doet je hart even sneller slaan ? |
Het geheel uiteraard. Hoewel ik de stem toch ook vrij belangrijk vind.... (am I weird?) :? ;)
|
Alhoewel de ogen bij velen belangrijk zijn, blijkt dat er (gelukkig) een grote verscheidenheid is.8)
|
Het geheel, dan ben ik zeker dat ik niets mis.
|
Het gezicht (en vooral "de blik" - de "manier van kijken") en de stem (ik hou bijv. van een lekker sexy schorre stem) 8)
|
Zolang ze maar op Ben Crabbé lijkt.
|
Ik heb nog nooit un coup de foudre meegemaakt. Waar ik voor val zijn intelligentie, humor, mooie ogen, mooi figuur ( mooie rondingen ), open mind, warm persoon ( geen ijskast ), ... dit alles in een combinatie die van het moment afhangt.
De totale persoon dus. Maar toch een ietsje meer voor humor ... |
Andromeda1968's avatar ! Telt da? ;-)
|
Citaat:
|
Voor vrouwelijke creaturen zal dat wel enigszins tellen, zo'n wandelende "sixpack" ... :-D ;-)
|
![]() |
1 Bijlage(n)
'k Denk dat het nu wel duidelijk zal zijn: ;-)
|
Waar staan de opties voor de homo en bi jongens en heteroseksuele dames?
Er staat borsten, maar geen mel :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
-intelligentie met een vleugje arrogantie (geen betweter)
-goed gevoel voor humor -goed voorkomen en persoonlijke hygiëne -geen vrouwezot -geen jaknikker, het liefst iemand waarmee ik soms in de clinch |
- of ze lijkt op wat ik zie in de spiegel :lol:
|
Sexy kont8-)
|
De vrouw die met mij is moet alleszins tegen een stootje kunnen, want als ik zat ben heb ik de neiging van er op te kloppen om het minste. Bijvoorbeeld in de ijskast, als er een schelletje eps wat schuiner ligt dan het volgende schelletje, dat klop ik er al op.
En ze moet razend knap zijn met enorme borsten en uiteraard moet ze veel geld op mijn rekening storten. Pas op, ik vergeet nog enkele zaken natuurlijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be