Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Nieuwe rechtse site (https://forum.politics.be/showthread.php?t=31715)

VB'er 29 maart 2005 10:59

Nieuwe rechtse site

Beste,

Nu is er een nieuwe rechtse site aanwezig over een partij die later geboren zal worden in de Rodenbachstad. Gelieve uw mening hieronder te typen.

www.vlaamsbelangeerst.tk

Jozef Ostyn 29 maart 2005 11:00

We weten het ondertussen wel. U maakt zich belachelijk door dit in ongeveer elke categorie te posten.

Kim 29 maart 2005 11:07

Ik deel niet vaak dezelfde mening als Jozef, maar op dit punt heeft hij overschot van gelijk.

Jozef Ostyn 29 maart 2005 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Ik deel niet vaak dezelfde mening als Jozef, maar op dit punt heeft hij overschot van gelijk.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit: Kim en ikzelf zijn het ééns!

Kim 29 maart 2005 11:32

:-o

:-D

Dark Soho 29 maart 2005 11:57

Waarom gebruik je als avatar het logo van een andere dan je eigen partij eigenlijk. Heb je last van een gespleten persoonlijkheid ofzo ? En als ik vragen mag uit welke taal is onderstaande quote eigenlijk vertaald ??

Citaat:

Deze site is een protestsite tegen het land België, die jarenlang wordt gebruikt als geldstroom van Vlaanderen naar Wallonië. Wat deze site is, is dat de essentie van alle Vlamingen hier wordt uitgelegd. Deze site is de tegenspraak tegen de zogezegde utopie van de multiculturele samenleving. Deze site is om samengevat te worden, de thuis waar de Vlaming hun eigen mening, hun eigen waarden en tradities kan terugvinden. Deze partij zal later samenwerken met het Vlaams Belang om zo een groter publiek te verkrijgen die staat voor hun eigen belangen.
Volgens mij is je partijtje nog niet opgericht omdat je nog niet meerderjarig bent.

VB'er 29 maart 2005 12:44

Hoe raad je het?? Ik ben natuurlijk minderjarig? En waarom zou ik mij belachelijk maken?? Ik ben voor een onafhankelijk vlaanderen. Ik ben voor het Vlaams Belang. Dus ja, als ik later zelf een partij wil oprichten. En dan bijvoegen bij het Vlaams Belang. Dan mag ik dat. Moesten Jozeg en Kim eens hun belgische smoel zou houden??

Griffin 29 maart 2005 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VB'er
Moesten Jozeg en Kim eens hun belgische smoel zou houden??

Nu nog inburgeren en Nederlands leren. :lol:

instromaniac 29 maart 2005 14:38

Citaat:

Hoe raad je het?? Ik ben natuurlijk minderjarig? En waarom zou ik mij belachelijk maken?? Ik ben voor een onafhankelijk vlaanderen. Ik ben voor het Vlaams Belang. Dus ja, als ik later zelf een partij wil oprichten. En dan bijvoegen bij het Vlaams Belang. Dan mag ik dat. Moesten Jozeg en Kim eens hun belgische smoel zou houden??

Voor zover ik weet is Jozef pro Vlaamse onafhankelijkheid of meer bevoegdheden en ook Kim hoef je helemaal niet te beledigen omdat zij en Jozef er terecht op wijzen dat je dit niet overal hoeft te posten. Misschien gewoon uitleg geven waarom je dat doet of gewoon eens nadenken over hun kritiek en je komt al een hele stap verder. Dat je een politieke partij opricht is je goed recht, niemand hier weerhoudt je daarvan en niemand had daar kritiek op. De kritiek was enkel gericht op je taalgebruik en hoe je dit aankondigt en als je een beetje verstand hebt weet je heus wel dat je moeilijk een politieke partij kan oprichten zonder dat je je taal degelijk beheerst.

rodeo 29 maart 2005 14:45

hoe ver kan je gaan?

Tis niet "eigen volk eerst", maar nu al "vlaams belang eerst"....

tsjonge tsjonge...

Musketo 29 maart 2005 14:55

Weer eentje die een inslaapspuitje nodig heeft... Hoe schrijnend.

Kim 29 maart 2005 15:55

Citaat:

Moesten Jozeg en Kim eens hun belgische smoel zou houden??

Ik houd m'n "smoel" niet voor u, begrepen? :evil:

Kim 29 maart 2005 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Voor zover ik weet is Jozef pro Vlaamse onafhankelijkheid of meer bevoegdheden en ook Kim hoef je helemaal niet te beledigen omdat zij en Jozef er terecht op wijzen dat je dit niet overal hoeft te posten.

Dank u ;)

sebby 29 maart 2005 16:25

Citaat:

2. Samenwerken met Nederland

Nederland is volgens ons het land waar de meeste problemen worden gerealiseerd(vreemdelingen-problematiek, hoge belastingen). Daarom wil de partij Vlaanderen bevorderen voor een zo nauw mogelijke band met Nederland. Wij zullen dan mekaar optimaliseren om een goed economisch structuur te ontwikkelen.
Kan iemand dit vertalen (liefst iemand die wél het Nederlands machtig is) én dan nog eens verklaren waarom iemand "Vlaanderen wil bevorderen voor" een zo nauw mogelijke band met een land waar "de meeste problemen worden gerealiseerd" ? :-D

VB'er 29 maart 2005 17:23

Wel, Vlaanderen bevorderen : voordelen geven
de meeste problemen worden gerealiseerd: de meeste problemen worden waargenomen in de realiteit

garfield 29 maart 2005 17:30

@ VB'er.

Op het eerste zicht ziet de site er mooi uit.
De teksten zijn duidelijk leesbaar .
Er is variatie in de onderwerpen.

tips:

Maak die linkerkolom met de links en de poll en dergelijke, iets smaller ik vind ze persoonlijk wat breed en dan is de middentekst teveel naar rechts.

mss ook een onderscheid maken tss links van partijen en anderen.

Voor de rest nog veel succes met de site en het project

PAJOT 29 maart 2005 17:38

Mooie site ! Knap werk ! :thumbsup:

Yann 29 maart 2005 17:42

Er moeten nu wel echt meer sites over het flamingantisme bestaan dan er flaminganten zijn.

Jozef Ostyn 29 maart 2005 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Ik houd m'n "smoel" niet voor u, begrepen? :evil:

En ik ook niet!

sinan123 29 maart 2005 20:02

Citaat:

En ik ook niet!
Jah, alle niet-vlaamsbelangers moeten hun smoel houden u dus ook. Zo simpel is dat.

vlaamsbelangeerst!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be