![]() |
Wat verwezenlijken met het VB?
Een vraag die ik richt aan de VB-leden en stemmers op dit forum die pleiten voor samenwerking met andere partijen, die menen dat het VB in een coalitie moet stappen,... [size=4]Wat denk je dat het Vlaams Belang moet en kan verwezenlijken als ze in een regering zouden stappen, federaal en / of regionaal?[/size] (Het gaat dus niet over plaatselijke, gemeentelijke besturen)
|
Wat bedoel je? Concrete maatregelen of ruwe krijtlijnen?
|
Ruwweg:
|
Concreet:
|
Citaat:
Het moet gedaan zijn om slechts gewapend met een amadalidmaatschap (Tanghe) of lidmaatschap van de grand oriënt (Bracke) automatisch als duidingsanker te worden gebombardeerd. dit zal het véél en véél gemakkelijker maken om de instellingen voor democratische besluitvorming in ere te herstellen. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo ga je trouwens de gemiddelde Vlaming nog zijn zo verdiende greintje fierheid teruggeven. |
Citaat:
Op dit ogenblik is de vrt een instituut dat zich bezighoudt met een soort van nationale orientatie naar meningen en opvattingen die de machtshebbers goed uitkomen. |
Citaat:
|
Er even op wijzen dat indien VB deel zou uitmaken van de federale , mss zelfs al vd Vlaamse, regering dit het einde van België zou kunnen betekenen.
|
Citaat:
Het mediabeleid van het Vlaams Belang zou daarop gericht moeten zijn: een klimaat scheppen dat dit werkelijk mogelijk is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met onrealiseerbare droombeelden hou ik me niet meer bezig. |
Citaat:
|
Vlaamse onafhankelijkheid en het BROV.
|
Citaat:
In Financieel-Economische Commentaren (een VB Studiedienst publicatie) wordt de vlaktaks besproken. Een oordeel komt er niet, wel de aanbeveling hier debat over te voeren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be