![]() |
Verhofstadt hartproblemen ?
Ik heb gehoord dat Verhofstadt terug naar huis is gekomen uit vakantie omdat hij een hartonderzoek zou moeten ondergaan nadat hij onwel is geworden op vakantie.
Verhofstadt heeft.... een hart... tja dat weten we nu ook weeral.... |
Ik zou pas geschrokken zijn moest men zeggen dat hij een herseninfarct zou hebben...
Verhofstadt en hersenen..... |
Kon kom. Niet lachen met de medische problemen van die man. De sukkelaar moet er zowaar het mooie Toscane voor verlaten. Voor mijn part mag hij zo snel mogelijk terug naar Toscane. Voor altijd!
|
Liefdesproblemen ?
Hij miste Elio te erg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bwa ik vind dat ik er wel mee mag lachen trouwens... want zijn woordvoerder heeft gezegd dat het niets is om zich zorgen over te maken dus dan mag ik er ook mee lachen he...
Moest men zeggen : het is serieus, hij is op sterven na dood, dan zou ik dit niet zo openen... alhoewel... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Altijd al gedacht, die man windt zich te veel op ;)
|
Of wordt door Elio te veel opgewonden... ?
|
Citaat:
Had ik da geweten dat hij in 't land was, kwas hem eens gaan bezoeken... Allé ja, hij zat hier , ik zat in den belgiek, ... |
Citaat:
Den beau is daar ook aan zijn einde gekomen hé, in Motril, ... Ne mens zou schrik krijgen op verlof te gaan, ... Willem Ruys ook van da ook doodgevallen op verlof... |
Ik pak geen verlof meer...
|
'k zal mijn vrouw wel "pakken..."
|
Hoe oud is Verhofstad nu eigenlijk?
|
Hij is in ieder geval iemand waarop het spreekwoord : "hoe ouder hoe slimmer " niet van toepassing is...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook nie goe voor den tikker hé, ... er zijn er zo al doodgevallen op hun vrouw, ... Allé meestal was't hun vrouw dan nog nie, ... |
wat een schone dood he.... allez als de dood zo vriendelijk wil zijn om te wachten op uw hoogtepunt he...
want anders geeft dat maar een onvoldaan gevoel als ge naar de 7den hemel gaat... of in mijn geval... naar de hel...wwwhoooooeeeeeeaaaaaaaa |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be