Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Joannes Paulus II begint aan zijn laatste reis ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=31890)

Wreker 1 april 2005 22:38

Joannes Paulus II begint aan zijn laatste reis ...

"God is overal...maar de Paus is overal geweest" is een mopje dat rondging onder katholieke religieuzen.

Nu gaat de "Flying Pope" op weg naar zijn laatste bestemming.

Op weg naar waar? Naar nergens? Naar ergens? Wie zal het zeggen?

En was Joannes Paulus II de man die het einde van het communisme bewerkstelligde?

Bye bye Popie Jopie.

:-(

Raf 1 april 2005 22:43

Ooit zag hij er beter uit...

Andro 1 april 2005 22:46

Leslie Nielsen wordt de nieuwe paus, dat wordt lachen geblazen...

Wreker 1 april 2005 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ooit zag hij er beter uit...

Wie zijn dat daar op de achtergrond? De "lustige nonnetjes" met hun "leuke ballonnetjes"?

Supe®Staaf 1 april 2005 22:56

Hopelijk is hij content over zijn aardse verblijf, en deed hij al wat hij graag wilde.
Rust in vrede, onfeilbare clubleider.
Ego te absolvo.
+++

garfield 4 april 2005 17:50

de paus is idd. heengegaan , maar vele katholieken en christenen zijn er van overtuigd dat ze hem ooit weer zullen zien.

Raf 4 april 2005 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield
de paus is idd. heengegaan , maar vele katholieken en christenen zijn er van overtuigd dat ze hem ooit weer zullen zien.

Dat zullen ze ook: elk kwalitatief tijdschrift (joepie, dag allemaal, story, libelle rosita,...) zal wel een uitgebreide bijlage brengen bij de eerstvolgende editie... 8)

trust 4 april 2005 22:30

Citaat:

Dat zullen ze ook: elk kwalitatief tijdschrift (joepie, dag allemaal, story, libelle rosita,...) zal wel een uitgebreide bijlage brengen bij de eerstvolgende editie... 8)

Zet de humo ook maar op die lijst van die rioolbladen want die zullen ongetwijfeld niet achterblijven, enne de 'rosita' uit welke Twilight Zone ben jij uitgesprongen:-)

Raf 4 april 2005 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trust
Zet de humo ook maar op die lijst van die rioolbladen want die zullen ongetwijfeld niet achterblijven, enne de 'rosita' uit welke Twilight Zone ben jij uitgesprongen:-)

Mijn verontschuldigingen. U bent blijkbaar beter op de hoogte van vrouwenblaadjes dan ik...

trust 4 april 2005 22:50

Citaat:

Mijn verontschuldigingen. U bent blijkbaar beter op de hoogte van vrouwenblaadjes dan ik...

Dank u, ik neem uw verontschuldiging aan.

Raf 4 april 2005 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trust
Dank u, ik neem uw verontschuldiging aan.

Mijn held!

Andro 4 april 2005 23:06

Misschien staat hij nu wel oog in oog met Odin, heeft ie een hoop uit te leggen.:rofl:

garfield 5 april 2005 13:07

Citaat:

en niet vergeten de haatbijlage in een of ander holibieblad natuurlijk

Musketo 5 april 2005 14:11

Citaat:

en niet vergeten de haatbijlage in een of ander holibieblad natuurlijk

Haatbijlages mogen wel. ;-)

Pietje 5 april 2005 14:23

In zijn jonge jaren, had ie wel iets van "Gérard Depardieu" , vind ik 8)

Dr. Bos. Herz. 5 april 2005 17:05

Citaat:

Gaat deze onmenselijk Paus eigenlijskt niet naar de hel?
(of gaan de meeste katholieken & andere christenen daarheen?)

Dr. Bos. Herz. 5 april 2005 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
In zijn jonge jaren, had ie wel iets van "Gérard Depardieu" , vind ik 8)

Heeft ook veel weg van de plaatselijke homofiel, eigenlijkst-eigenlijkst, yup yup yup.

garfield 6 april 2005 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Bos. Herz.
Gaat deze onmenselijk Paus eigenlijskt niet naar de hel?
(of gaan de meeste katholieken & andere christenen daarheen?)

Indien deze paus oprecht geloofd dan komt ie in de hemel , met alle andere oprecht christelijke gelovigen .

Musketo 6 april 2005 17:25

Citaat:

Indien deze paus oprecht geloofd dan komt ie in de hemel , met alle andere oprecht christelijke gelovigen .

En is dat empirisch (hihi empirisch :lol: ) vastgesteld?

sinan123 6 april 2005 17:26

Citaat:

Indien deze paus oprecht gelooft dan komt ie in de hemel , met alle andere oprecht christelijke gelovigen .

Wat houdt dat in?
Dus als ik 3.000 onschuldige mensen vermoord(ik zeg niet dat de paus dit gedaan heeft en ik neem zomaar een getal) en ik geloof oprecht, dan kom in de hemel volgens het christendom?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be