![]() |
statusverhoging forum Politics
Een forum met de status van Politics zou wel eens een subforum Poëzie mogen maken, bv. onder 'maatschappij', waar eigen gedichten kunnen geplaats en andermans gedichten besproken.
Ook een subforum boekbesprekingen... |
K&K ofzo? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, ik had het al door. Vandaar dat ik zelden verdwaal tussen koetjes en kalfjes. Maar goed, ik zal alleen nog politiek geïnspireerde gedichten plaatsen hier. De lente is voor een politico-freak van geen belang. |
Citaat:
Ja, bv 'liberalisme' van Dirk Verhofstad of 'How corporations rule the world' van David C Korten, beide belangrijk, in mijn ogen. |
Citaat:
Afhankelijk van waarvoor die afkortingen moeten staan...;-) |
Citaat:
Het is al ettelijke keren voorgesteld om een subforum van politieke geschiedenis op te starten en zelfs dat is te veel gevraagd, dus poëzie denk ik... PS: ik zeg wat de moderatoren (waarschijnlijk) zullen zeggen. Don't shoot me, he. |
Volgens mij kun je in Koetjes & Kalfjes dichten zoveel je maar wil ;)
|
Citaat:
Dan kan hij bij op http://www.politics.be/recensies Want ik vind eerlijk gezegd dat er al genoeg subfora enzo zijn. Het wordt nogal onoverzichtelijk. |
Citaat:
OK. Of ik maak gewoon een posting (je weet nooit dat er ook nog iemand anders de boeken leest, die ik lees, en daar ook nog zijn zegje over wil doen). |
Citaat:
Goed Arnold, dat zal ik dan doen, ik moet ze op een bepaald moment toch intikken en dan kan ik dat beter op forum doen dan op papier -spaart weer bomen. Toch dicht ik liever onder Kunst & Kultuur, voor mijn status.:-( |
Er liep hier vroeger al een forumdichter rond...
|
Mitgard?
|
Citaat:
Ik zie gewoon geen massa postings over dit onderwerp en dus stel ik me vragen bij de noodzaak aan dergelijk subforum. Naar mijn mening zijn er nu al heel veel subfora. |
Citaat:
|
[quote=Jeroen]"Teveel" is veel gezegd ...
Ik zie gewoon geen massa postings over dit onderwerp en dus stel ik me vragen bij de noodzaak aan dergelijk subforum. Naar mijn mening zijn er nu al heel veel subfora.[/QUOTE ________ OK maar als ik ooit eens een serieuze bespreking plaats over ik zeg maar wat, "Wachtend op de barbaren" van Kavafy onder "Maatschappij" (Kavafy is toch een redelijk politiek dichter, zij het via Geschiedenis), dan wil ik dat niet graag afgevoerd zien naar 'Koetjes en Kalfjes'. Voor eigen gedichten is dit hier niet het geschikte Forum, dat weet ik wel. |
Citaat:
|
Iédere topic ging toen over de Islam en wat voor criminaliteiten die uit haar vagina perst.
|
Wat ben je weer snedig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be