Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   statusverhoging forum Politics (https://forum.politics.be/showthread.php?t=31993)

eno2 5 april 2005 09:10

statusverhoging forum Politics

Een forum met de status van Politics zou wel eens een subforum Poëzie mogen maken, bv. onder 'maatschappij', waar eigen gedichten kunnen geplaats en andermans gedichten besproken.

Ook een subforum boekbesprekingen...

Griffin 5 april 2005 09:33

K&K ofzo? :P

DaBlacky 5 april 2005 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2
Een forum met de status van Politics zou wel eens een subforum Poëzie mogen maken, bv. onder 'maatschappij', waar eigen gedichten kunnen geplaats en andermans gedichten besproken.

Ook een subforum boekbesprekingen...

Ik weet niet of u het al doorhad, maar dit is een politiek forum en het handelt dus over politiek ;)

LA'er 5 april 2005 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Ik weet niet of u het al doorhad, maar dit is een politiek forum en het handelt dus over politiek ;)

Misschien is het idee zo slecht nog niet. een subforum waar iedereen zijn/haar recenssie of bevindingen kan neertypen over een boek dat politiek getint is. Non-fictie dan wel te verstaan.

eno2 5 april 2005 13:45

Citaat:

Ja, ik had het al door.
Vandaar dat ik zelden verdwaal tussen koetjes en kalfjes.
Maar goed, ik zal alleen nog politiek geïnspireerde gedichten plaatsen hier.
De lente is voor een politico-freak van geen belang.

eno2 5 april 2005 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LA'er
Misschien is het idee zo slecht nog niet. een subforum waar iedereen zijn/haar recenssie of bevindingen kan neertypen over een boek dat politiek getint is. Non-fictie dan wel te verstaan.

_________
Ja, bv 'liberalisme' van Dirk Verhofstad
of 'How corporations rule the world' van David C Korten, beide belangrijk, in mijn ogen.

eno2 5 april 2005 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
K&K ofzo? :P

DaBlacky 5 april 2005 14:15

Citaat:

Ja, ik had het al door.
Vandaar dat ik zelden verdwaal tussen koetjes en kalfjes.
Maar goed, ik zal alleen nog politiek geïnspireerde gedichten plaatsen hier.
De lente is voor een politico-freak van geen belang.

Maar hier mogen gedichten �* volonté staan voor mijn part. Ik denk enkel dat het niet de taak is van dit forum om subfora aan te maken voor die dingen. Dan schiet het zijn doel voorbij, dat is alles.

Het is al ettelijke keren voorgesteld om een subforum van politieke geschiedenis op te starten en zelfs dat is te veel gevraagd, dus poëzie denk ik...

PS: ik zeg wat de moderatoren (waarschijnlijk) zullen zeggen. Don't shoot me, he.

Arnold 5 april 2005 14:33

Volgens mij kun je in Koetjes & Kalfjes dichten zoveel je maar wil ;)

boer_bavo 5 april 2005 15:04

Citaat:

_________
Ja, bv 'liberalisme' van Dirk Verhofstad
of 'How corporations rule the world' van David C Korten, beide belangrijk, in mijn ogen.

Aje een goede boekbespreking heb, mail hem door naar de redactie van politics.be
Dan kan hij bij op http://www.politics.be/recensies

Want ik vind eerlijk gezegd dat er al genoeg subfora enzo zijn. Het wordt nogal onoverzichtelijk.

eno2 6 april 2005 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Aje een goede boekbespreking heb, mail hem door naar de redactie van politics.be
Dan kan hij bij op http://www.politics.be/recensies

Want ik vind eerlijk gezegd dat er al genoeg subfora enzo zijn. Het wordt nogal onoverzichtelijk.

_____

OK.

Of ik maak gewoon een posting (je weet nooit dat er ook nog iemand anders de boeken leest, die ik lees, en daar ook nog zijn zegje over wil doen).

eno2 6 april 2005 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arnold
Volgens mij kun je in Koetjes & Kalfjes dichten zoveel je maar wil ;)

_________

Goed Arnold, dat zal ik dan doen, ik moet ze op een bepaald moment toch intikken en dan kan ik dat beter op forum doen dan op papier -spaart weer bomen.

Toch dicht ik liever onder Kunst & Kultuur, voor mijn status.:-(

Fiere Vlaming 7 april 2005 18:09

Er liep hier vroeger al een forumdichter rond...

Vlaanderen Boven 8 april 2005 00:31

Mitgard?

Jeroen 9 april 2005 18:05

Citaat:

Maar hier mogen gedichten �* volonté staan voor mijn part. Ik denk enkel dat het niet de taak is van dit forum om subfora aan te maken voor die dingen. Dan schiet het zijn doel voorbij, dat is alles.

Het is al ettelijke keren voorgesteld om een subforum van politieke geschiedenis op te starten en zelfs dat is te veel gevraagd, dus poëzie denk ik...

PS: ik zeg wat de moderatoren (waarschijnlijk) zullen zeggen. Don't shoot me, he.

"Teveel" is veel gezegd ...
Ik zie gewoon geen massa postings over dit onderwerp en dus stel ik me vragen bij de noodzaak aan dergelijk subforum.
Naar mijn mening zijn er nu al heel veel subfora.

Ambiorix 9 april 2005 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Vlaming
Er liep hier vroeger al een forumdichter rond...

skill dinges ?

eno2 11 april 2005 09:22

[quote=Jeroen]"Teveel" is veel gezegd ...
Ik zie gewoon geen massa postings over dit onderwerp en dus stel ik me vragen bij de noodzaak aan dergelijk subforum.
Naar mijn mening zijn er nu al heel veel subfora.[/QUOTE

________

OK maar als ik ooit eens een serieuze bespreking plaats over ik zeg maar wat, "Wachtend op de barbaren" van Kavafy onder "Maatschappij" (Kavafy is toch een redelijk politiek dichter, zij het via Geschiedenis), dan wil ik dat niet graag afgevoerd zien naar 'Koetjes en Kalfjes'. Voor eigen gedichten is dit hier niet het geschikte Forum, dat weet ik wel.

DaBlacky 11 april 2005 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
"Teveel" is veel gezegd ...
Naar mijn mening zijn er nu al heel veel subfora.

Was er een massa postings over religie voor dat subforum gemaakt werd? Het zou kunnen, want ik buiten S&M en K&K kom ik eigenlijk niet :p, maar het zou me ook verbazen.

12 sec. of numarx 11 april 2005 16:01

Iédere topic ging toen over de Islam en wat voor criminaliteiten die uit haar vagina perst.

Patriot! 11 april 2005 20:24

Wat ben je weer snedig.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be