![]() |
politiek-geografische kaarten
hey mensen
ik weet dat het misschien niet zo populair of veelgebruikt is, maar zijn er hier gebruikers van het programma Mapinfo? en hebben die toevallig kaarten met de gemeentegrenzen van de West-Europese landen? (geinteresseerden voor het programma kunnen altijd een pb'ke sturen, ik kan je het gratis bezorgen) www.mapinfo.com en hier wat kaarten die ik er al mee maakte: www.politicalmaps.tk |
Citaat:
Groot-Nederland is de Bourgondische Nederlanden, dus met Wallonië. |
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dietsland
ok dan, maar dan is dit wel fout |
Garde vanwaar haal jij je info? ik denk echt dat je fout zit hoor.
http://roepstem.tripod.com/ruud2.html |
Citaat:
Maar ik ben niet verantwoordelijk voor wat men op een andere webstek fabriceert. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je dat wil hebben moet je maar iets laten weten. 't Zal wel niet voor direct zijn want het staat ergens op een backupcd die ik al lang niet meer gebruikt heb. |
Citaat:
Trouwens, ge kent toch de Groot-Nederlandse beweging, de Groot-Nederlandse congressen, ... ? :? |
Groot-Nederland = Vlaanderen + Nederland (- Friesland) (+ Zuid-Vlaanderen)
Heel-Nederland = BENELUX (+ Franse Nederlanden) Dietsland = Groot-Nederland (of incorrect Heel-Nederland) Dietse Rijk, Dietse Rijk der Nederlanden, Nederlanden, Lage Landen (bij de Zee), Zeventien Provinciën = Heel-Nederland Diets Imperium = BENELUX en hun koloniën |
zoals radicaal het zegt is het juist denk. simplistisch kan je zeggen dat heel-nederland de benelux omvat, en groot-nederland enkel VL + NL. Dat vind ik op de meeste plaatsen terug op internet. Uitzondering is Voorpost, die op hun website beweren heel-nederlanders te zijn, maar toch enkel pleiten voor een eenheid tussen Vlaanderen en Nederland.
|
Wat dom.
|
Citaat:
|
Ik ben blij dat jij jezelf tenminste nog grappig vindt.
|
Citaat:
|
![]() Niets Antwerpen, dat lijkt me wel leuk :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be