Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Eten moslims varkensvlees?? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=32007)

Stubaf. 5 april 2005 18:50

Eten moslims varkensvlees??

Dat is een vraag die de laatste tijd meer en meer in mn hoofd zit.
Eten onze moslims'ers varkensvlees, sauerkraut, etc. in al hun tegenstand t.o.v. andere culturen en dan vooral t.o.v. de Vlaamse?

vercetti 5 april 2005 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Eten onze moslims'ers varkensvlees, sauerkraut, etc. in al hun tegenstand t.o.v. andere culturen en dan vooral t.o.v. de Vlaamse?

Ik denk sommige niet, anderen dan wel.
Iemand van mijn klas die moslim heeft al in de Mc Donalds gegeten en doet niet mee aan de ramadam, terwijl een andere moslim van mijn school wel aan de ramadam meedeed.

sinan123 5 april 2005 19:02

Sommige wel andere niet, boeiend?

Firestone 5 april 2005 19:04

Citaat:

Zijn dit bepalende elementen van iemands cultuur?8O

Chipie 5 april 2005 19:10

Citaat:

Men mag nog niet van de moslims verwachten dat ze een gedeelte van de Vlaamse bevolking gaan opeten?... ;-)

la_Principessa 5 april 2005 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Sommige wel andere niet, boeiend?

Welnee. Het zal mij eigenlijk worst wezen.

Firestone 5 april 2005 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Welnee. Het zal mij eigenlijk worst wezen.

:lol:

solidarnosc 5 april 2005 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
Iemand van mijn klas die moslim heeft al in de Mc Donalds gegeten en doet niet mee aan de ramadam, terwijl een andere moslim van mijn school wel aan de ramadam meedeed.

Hoeveel varkensvlees verkopen ze in de McDonalds? Ik heb nog bij mijn weten geen "piggy-burger" gegeten. ;-)

la_Principessa 6 april 2005 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti

Huh waarom zouden ze niet naar McDonalds gaan?

Judge 6 april 2005 15:17

Citaat:

Rare logica. Zijn vegetariƫrs dan landverraders, volksvreemde elementen? :?

Tantist 6 april 2005 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Hoeveel varkensvlees verkopen ze in de McDonalds? Ik heb nog bij mijn weten geen "piggy-burger" gegeten. ;-)

McBacon, iemand?

solidarnosc 6 april 2005 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
McBacon, iemand?

Goed, ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste trends in de hamburgerwereld niet op de voet volg. Misschien is dit de bijdrage van McDonalds aan de "War on Terror". Freedom burgers of zoiets. The right to bear arms and eat porc. ;-)

solidarnosc 6 april 2005 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Judge
Rare logica. Zijn vegetariƫrs dan landverraders, volksvreemde elementen? :?

8)

Tantist 6 april 2005 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Goed, ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste trends in de hamburgerwereld niet op de voet volg.

Ik ook niet hoor. Ik geef liever een eurootje meer uit aan een goed restaurant (ken een aantal restaurantjes waar je voor minder dan 10 euro bediend bent) dan aan zulke vuiligheid.

Citaat:

Misschien is dit de bijdrage van McDonalds aan de "War on Terror". Freedom burgers of zoiets. The right to bear arms and eat porc of zoiets. ;-)
Whatever.

Flandriar 6 april 2005 21:18

Citaat:

Men kan ze niet allemaal over de zelfde kam scheren, net zoals niet alle kato's even gedwee de bijbel volgen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be