Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Mijn teennagel is gescheurd: Inside job! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=32010)

TomB 5 april 2005 19:27

Mijn teennagel is gescheurd: Inside job!

In het jaar 0 werd jezus geboren, die zijn voeten liet wassen door minnares Maria Magdalena
Tijdens de donkere jaren van de inquisitie werden regelmatig teennagels uitgetrokken teneinde mensen te laten 'bekennen'.
In 1789 werden de teennagels van de toenmalige lowie in Frankrijk vakkundig verwijderd door een de sekte van de gouden teennagel.
9/11 zijn naast alle doden ook al die teennagels verbrand!
Vandaag viel een hamer van de werkbank op mijn teen. Die lag op een verdacht gemakkelijke plaats om ertegen te stoten zodat hij zou vallen. Diezelfde dag zag ik 1 van mijn werknemers een kruisteken maken.

Toeval???? Ik dacht het niet!!!

Seba 5 april 2005 19:36

:lol: :lol: :lol: :lol:

Dr. Bos. Herz. 5 april 2005 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB
In het jaar 0 werd jezus geboren, die zijn voeten liet wassen door minnares Maria Magdalena
Tijdens de donkere jaren van de inquisitie werden regelmatig teennagels uitgetrokken teneinde mensen te laten 'bekennen'.
In 1789 werden de teennagels van de toenmalige lowie in Frankrijk vakkundig verwijderd door een de sekte van de gouden teennagel.
Vandaag viel een hamer van de werkbank op mijn teen. Die lag op een verdacht gemakkelijke plaats om ertegen te stoten zodat hij zou vallen. Diezelfde dag zag ik 1 van mijn werknemers een kruisteken maken.

Had u op dat moment in de voetsporen van Jezus Christus getreden en uw voeten laten wassen, was dit niet gebeurt.

Firestone 5 april 2005 19:37

Citaat:

:lol:

Het spijt me erg voor uw teennagel, maar ik vrees dat de grote onderzoekers dat dit forum rijk is brandhout zullen maken van deze overigens heel geloofwaardige theorie!

Het zwakke punt? De smoking gun? Het jaar 0, uiteraard! Dat jaar heeft nooit bestaan!
Foei TomB, u bent een bedrieger!

Gun 5 april 2005 19:50

Citaat:

Inderdaad geen toeval,

Drie weken geleden is een voorhamer op mijn linker dikke teen (waar mijn dikke teen rechts aan mijn voet zit) terecht gekomen en deze ochtend ben ik hem kwijtgespeeld (mijn nagel).

Een bewijs te meer, de donkere jaren van de inquisitie zijn terug!!

sinan123 5 april 2005 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Inderdaad geen toeval,

Drie weken geleden is een voorhamer op mijn linker dikke teen (waar mijn dikke teen rechts aan mijn voet zit) terecht gekomen en deze ochtend ben ik heb kwijtgespeeld (mijn nagel).

Een bewijs te meer, de donkere jaren van de inquisitie zijn terug!!

8O:-P

Antoon 5 april 2005 20:48

Mijn teennagel is gescheurd: Inside job!

Citaat:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Prachtig. :lol: :lol:

Hanne 5 april 2005 21:32

Citaat:

Alles komt weer goed : uw teennagel zal verrijzen en daarna dient zich wel een nieuwe profeet aan ! :angel: :angel:

/\|cazar 5 april 2005 21:35

dwaas.

edit: ik bedoelde dwazen.

Phrea|K 5 april 2005 22:15

Citaat:

LooooooooooooooooooL!!! :lol:

:rofl:

Een leuke parodie op de paranoia van onze conspiracisten.

Firestone 5 april 2005 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K
Een leuke parodie op de paranoia van onze conspiracisten.

:thumbsup:

Dat ik daar nooit aan gedacht heb.:-(

Phrea|K 5 april 2005 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
:thumbsup:

Dat ik daar nooit aan gedacht heb.:-(

Ja, een mens kan niet altijd 'conspiracy believer' zeggen hé :mrgreen:

/\|cazar 5 april 2005 22:51

Het ontkennen van samenzweringen, vanaf het niveau piet snot die tesamen met enkele bestuursleden de huidge voorzitter van de tennisclub willen afzetten, tot op het niveau van de elite ( sociaal, cultureel en economisch ) om bepaalde dingen te verwezenlijken, is het ontkennen van de geaardheid van het beestje mens.

Soort zoekt soort, sommigen zijn hoogvliegers met goede connecties en bereiken heel veel, en zullen ( in tegenstelling tot het niveau voorzitter tennisclub ) heel andere zaken onder elkaar bedisselen, zaken van een veel grotere omvang. Dat is geen geheim, dat wordt openlijk toegegeven.

De Ronde Tafel, Bilderbergers, Davos WEF, Council for Foreign Regulations, de Trialterale Commissie, , Japanse geheime organisaties, inlichtingendiensten, Illuminati, Rozenkruisers, Theosofische Gemeenschap, De Vrijmetselarij(hoewel hier klein pierke tegenwoordig ook al lid wordt ), zij bestaan allen en zij oefenen wel degelijk macht uit, zonder dat er democratische ( bestaat niet ) controle op wordt uitgeoefend.

Klein pierke vindt dit okee, want klein pierke wordt graag gemanipuleerd, heeft graag leiders.

Maar als je al bij het stellen van deze theses ( algemeen aanvaard bij ontwikkelde mensen ) al het etiquette van ' believer ' opgekleefd krijgt, zegt die enorm veel over de etiquetteplakker, en niets over de 'believer'.

Firestone 5 april 2005 22:57

/\lcazar, het enige wat wordt ontkend is de éne allesomvattende, alleskunnende, alleswetende en eeuwendurende samenzwering die in de 9/11 threads wordt beschreven.
(Een samenzwering die daarnaast de meest komieke flaters begaat.:-))

Dat er op alle niveaus samenzweringen kunnen bestaan, wie heeft dat ooit ontkend?:?

Trouwens, steeds aangenaam uw respect voor andersdenkenden op te merken.:roll:

Gun 5 april 2005 23:02

Citaat:

/\lcazar, het enige wat wordt ontkend is de éne allesomvattende, alleskunnende, alleswetende en eeuwendurende samenzwering die in de 9/11 threads wordt beschreven.
(Een samenzwering die daarnaast de meest komieke flaters begaat.:-))

Dat er op alle niveaus samenzweringen kunnen bestaan, wie heeft dat ooit ontkend?:?

Trouwens, steeds aangenaam uw respect voor andersdenkenden op te merken.:roll:

Je vergeet dat JIJ ook PH in 41 bij hoog en bij laag hebt ontkend.;-)

/\|cazar 5 april 2005 23:06

Citaat:

het enige wat wordt ontkend is de éne allesomvattende, alleskunnende, alleswetende en eeuwendurende samenzwering die in de 9/11 threads wordt beschreven.

Waarom zou dat niet kunnen ?

Een fout die veel mensen maken is te denken dat je hiervoor heel veel mensen nodig hebt. Niets is minder waar. Een goede samenzwering werkt alleen als zo weinig mogelijk mensen er van op de hoogte zijn. Langs de andere kant kan je natuurlijk ook mensen laten zwijgen ( dat heet chantage, werkt perfect ).

De mens is hierin zelfsturend, het is de zwakte van de mens die dit toelaat.

In een pyramidale structuur ( zoals onze samenleving ) bevinden de politici zich ergens in het midden van de pyramide, zij worden gestuurd door boven ( net zoals in een meute hooglandgorilla's ), die stuurders hebben ook mensen boven zich, enz ... het is een schakering van invloeden, maar wie bovenaan staat, dat weet niemand. Terwijl er echt iemand bovenaan staat hoor. We zijn immers een bende opgewerkte apen, met 1 'zilverrug' als baas.

Dat is de aard van het beestje: controle, macht, en zelfverwezenlijking, en zaken van een heel andere orde ook.

In zo'n structuur kan je alles sturen zoals je wil. Nu nog veel meer dan honderden jaren geleden.

Firestone 5 april 2005 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Je vergeet dat JIJ ook PH in 41 bij hoog en bij laag hebt ontkend.;-)

So what?:?

Er is een verschil tussen het normale besef dat samenzweringen mogelijk zijn en de obsessionele gedachte dat ALLES een samenzwering van de Illuminati (of wie dan ook) is.

Phrea|K 5 april 2005 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Het ontkennen van samenzweringen, vanaf het niveau piet snot die tesamen met enkele bestuursleden de huidge voorzitter van de tennisclub willen afzetten, tot op het niveau van de elite ( sociaal, cultureel en economisch ) om bepaalde dingen te verwezenlijken, is het ontkennen van de geaardheid van het beestje mens.

Soort zoekt soort, sommigen zijn hoogvliegers met goede connecties en bereiken heel veel, en zullen ( in tegenstelling tot het niveau voorzitter tennisclub ) heel andere zaken onder elkaar bedisselen, zaken van een veel grotere omvang. Dat is geen geheim, dat wordt openlijk toegegeven.

De Ronde Tafel, Bilderbergers, Davos WEF, Council for Foreign Regulations, de Trialterale Commissie, , Japanse geheime organisaties, inlichtingendiensten, Illuminati, Rozenkruisers, Theosofische Gemeenschap, De Vrijmetselarij(hoewel hier klein pierke tegenwoordig ook al lid wordt ), zij bestaan allen en zij oefenen wel degelijk macht uit, zonder dat er democratische ( bestaat niet ) controle op wordt uitgeoefend.

Klein pierke vindt dit okee, want klein pierke wordt graag gemanipuleerd, heeft graag leiders.

Maar als je al bij het stellen van deze theses ( algemeen aanvaard bij ontwikkelde mensen ) al het etiquette van ' believer ' opgekleefd krijgt, zegt die enorm veel over de etiquetteplakker, en niets over de 'believer'.

Het gaat niet zozeer om de complotten zelf, Alacazar. Het gaat om de manier van denken die jij en enkele anderen hier erop nahouden.

exodus 5 april 2005 23:18

Citaat:

So what?:?

Er is een verschil tussen het normale besef dat samenzweringen mogelijk zijn en de obsessionele gedachte dat ALLES een samenzwering van de Illuminati (of wie dan ook) is.

De pyramidestructuut laat zo'n controle toe, zij (illuminati of hoe je ze noemt ) staan immers aan de top en als zij iets beslissen heeft dit effect op alles onder hun. De twee wereldoorlogen en nu 9/11 liggen in hun filosofie en zijn van hun hand, en worden door de pyramide bewerkstelligt. Bij 9/11 komt er er uiteindelijk op neer dat de CIA en andere diensten de aanvallen uitvoeren. En de massa blijft onderaan, en onwetend. Wij worden als schapen naar de slachtbank geleid, opgeofferd voor het hogere doel dat deze elite denkt zich toe te eigenen. We worden echt geleid als een kudde schapen, maar dan op ons niveau. Deze mensen aan de top zijn zeer slim, maar gewetensloos.

De aanwezigheid van zo'n samenzwering die eeuwen duurt kan enkel verklaard worden door de aanwezigheid van een drijfveer als religie, zonder een ideologisch doel doorheen religie is zo'n samenzwering gedoemd om te mislukken. En hun religie is luciferiaans en satanisch. Waarom doen deze personen deze satanische tekens?

Het antwoord is duidelijk, maar velen zullen het niet geloven...

/\|cazar 5 april 2005 23:40

Citaat:

Het gaat niet zozeer om de complotten zelf, Alacazar. Het gaat om de manier van denken die jij en enkele anderen hier erop nahouden.
Ah ! Nu plots gaat het niet meer om de complotten, maar om 'de manier van denken'. Terwijl de complotten juist ontsproten zijn uit die manier van denken.

Zeg jij mij nu eens: wat is er juist met die manier van denken. Daar ben ik wel eens benieuwd naar, want dat gaat zo stilaan naar een richting dat mensen zich zullen vastrijden in de redeneringvoering.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be