Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Deus moeit zich met zaken waar ze niets vanaf weten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=32021)

VlomsBelang 6 april 2005 09:06

Deus moeit zich met zaken waar ze niets vanaf weten

Net gelezen in Metro dat Deus op de vooravond van de gemeenteraadsverkiezingen een concertje gaat geven tegen het Vlaams belang.

En dan nog de schonen uitleg dat Antwerpen ook een ander gezicht heeft.
Ja, da van de Marokkanen en de illegale Georgiers en albanezen....

Het zal wel weer een extreem-links feestje worden...maar laat ze maar doen..
Zonen onbekende Vlaamse zanger die nooit in den top 10 staat zal toch nie veel aantrek hebben.

Op naar de 40% in Antwerpen, en in Mechelen naar de 35%!!!

Dinooke 6 april 2005 09:38

Laat ze maar doen! Dat ze er maar dik opsmeren dat dit TEGEN het Vlaams Belang is! Een betere verkiezingsstunt kan dit niet zijn voor het VB. ;-)
Op die manier duwen ze het VB naar de 40%
En wat zeggen we nu? DANK U DEUS !!!

Kim 6 april 2005 09:43

Deus onbekend? Maar jongen toch, Deus heeft al meer verwezenlijkt dan jij of uw partij ooit zal doen! 8)

Turkje 6 april 2005 10:03

Ik snap dat toch niet goed hoor. Enkel de "reeds bekeerden" worden immers bereikt met die boodschap. Iemand die in een hoek staat nog meer schoppen, drijft die persoon toch maar gewoon verder de hoek in?

Bitweiser 6 april 2005 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Deus onbekend? Maar jongen toch, Deus heeft al meer verwezenlijkt dan jij of uw partij ooit zal doen! 8)

Wat is dat nu voor een vergelijking. Hoe kan je de verwezelijkingen van een politieke partij nu vergelijken met een popgroep :? ?

Je hebt echter wel gelijk dat Deus geen nobele onbekende is. Niet mijn lievelingsmuziek, maar toch een bekende groep. Ik vrees echter dat zo'n concert de populariteit van de groep geen goed zal doen. De stemmenwinst van het Vlaams Belang zal hierdoor wellicht weer op vooruitgaan.

Mvg.

Seba 6 april 2005 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Ik snap dat toch niet goed hoor. Enkel de "reeds bekeerden" worden immers bereikt met die boodschap. Iemand die in een hoek staat nog meer schoppen, drijft die persoon toch maar gewoon verder de hoek in?

de nagel op de kop, maar dat probeer dat maar eens duidelijk te maken aan die politiek-correcten. Een laat-ons-ons-in-het-eigen-gelijk-wentelen-optreden zal geen enkele VB-kiezer over de streep trekken vrees ik...

Fieseler 6 april 2005 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bitweiser
Wat is dat nu voor een vergelijking. Hoe kan je de verwezelijkingen van een politieke partij nu vergelijken met een popgroep :? ?

Je hebt echter wel gelijk dat Deus geen nobele onbekende is. Niet mijn lievelingsmuziek, maar toch een bekende groep. Ik vrees echter dat zo'n concert de populariteit van de groep geen goed zal doen. De stemmenwinst van het Vlaams Belang zal hierdoor wellicht weer op vooruitgaan.

Mvg.

:thumbsup:
Zeer goed van Deus.
Zolang zulke middelen tegen het Vlaams Belang worden gebruikt blijft het "klikfonds" (zoals FDW zijn partij noemt) werken.
Eventuele twijfelaars zullen nu meer dan ooit VB stemmen...

De stunt van de verdwenen 10 miljard oude Belgische dubloenen in het OCMW van Antwerpen echter heeft volgens mij een nog grotere effect.

Ik lach mij bijvoorbeeld dagelijks een breuk als ik de oorverdovende mediastilte hoor over de "democratische regenboogroof van de eeuw" ...
:olympic:

Ik zou zo de verkiezingsslogans van het VB in Antwerpen willen schrijven: " Stem VB om te weten te komen waar uw 10 miljard zweetgeld voor de Antwerpse sukkelaar, achtergestelde, kansarme, werkloze, zieke,verstotene naartoe is"

Herr Flick 6 april 2005 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VlomsBelang
Net gelezen in Metro dat Deus op de vooravond van de gemeenteraadsverkiezingen een concertje gaat geven tegen het Vlaams belang.

Zonen onbekende Vlaamse zanger die nooit in den top 10 staat zal toch nie veel aantrek hebben.

Laat die jongens toch doen, ... iedereen zijn plezierke hé, ... ;-)

Distel 6 april 2005 11:20

Weer stemmen bij voor het VB...

Dixie 6 april 2005 11:22

al vind ik DEUS nog zo goed het Vlaams Belang blijft mijn stem krijgen

Hans1 6 april 2005 11:33

Citaat:

Traden de Strangers niet op vóór het Belang en De Nieuwe Snaar voor NVA?

Mag dat dan wel?

Everytime 6 april 2005 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1

Mag dat dan wel?

Vergelijk toch niet De Strangers met Deus. Het is een beetje alsof je Eddy Wally vergeleek met Clouseau...............

Dixie 6 april 2005 11:44

idd de strangers werden na dat optreden door de PC verketterd!!

Turkje 6 april 2005 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
de nagel op de kop, maar dat probeer dat maar eens duidelijk te maken aan die politiek-correcten. Een laat-ons-ons-in-het-eigen-gelijk-wentelen-optreden zal geen enkele VB-kiezer over de streep trekken vrees ik...

Inderdaad. Zou er nu niemand zijn die deze evidentie eens in het oor van Tom Barman durft fluisteren?

Musketo 6 april 2005 11:48

Citaat:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Ja, de Ultra-topkrantjes zijn wel dé autoriteit als het aankomt op muzikale kwaliteit.

Turkje 6 april 2005 11:50

Citaat:

Mag dat dan wel?

Kan het niet gewoon zijn dat die een optreden gaven op vraag van de resp. politieke partijen om hun bijeenkomst wat op te fleuren?

Er is immers een verschil tussen gevraagd worden om op te treden en zélf je politieke boodschap gaan verkondigen dmv een concert.

Hans1 6 april 2005 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
idd de strangers werden na dat optreden door de PC verketterd!!

Terecht dus als ik jullie Vlaams-nationale "logica" volg...

Hans1 6 april 2005 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Kan het niet gewoon zijn dat die een optreden gaven op vraag van de resp. politieke partijen om hun bijeenkomst wat op te fleuren?

Er is immers een verschil tussen gevraagd worden om op te treden en zélf je politieke boodschap gaan verkondigen dmv een concert.

Niet belachelijk doen, hè. Als je optreedt voor zo'n partij, blijkt daaruit steun. Tenzij je het echt alleen voor het geld doet, die arme artiesten. Maar dat geldt voor Deus misschien ook;

Dixie 6 april 2005 12:16

dikke zever de strangers traden ook op voor de andere partijen enkel optreden VB mocht niet en hierdoor werden ze verketterd

Turkje 6 april 2005 12:31

Citaat:

Niet belachelijk doen, hè. Als je optreedt voor zo'n partij, blijkt daaruit steun. Tenzij je het echt alleen voor het geld doet, die arme artiesten. Maar dat geldt voor Deus misschien ook;

1. Ik heb het artikel niet gelezen, maar volgens de poster zouden er politieke motieven ten grondslag aan het concert zijn.

2. De voornaamste reden om een optreden te doen is inderdaad voor het geld. Of denk je dat Dana Winner sympathiseert met alle bedrijven waar ze voor een bedrijfsfeestje op moet gaan zingen? Om het met uw woorden te zeggen: Niet belachelijk doen hé.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be