![]() |
Amerikaanse bisschop spreekt over homoseksuele Jezus
Citaat:
Ik verwijs ook naar een eerder bericht dat ik hierover op deze fora postte: Citaat:
|
Uiteraard, en Boeddha was waarschijnlijk ook homo en Franciscus van Assisi ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu begin ik sommige van jouw uitspraken al wat beter te begrijpen... |
Ik vraag mij eigenlijk af wat voor impact dit zou hebben op het Vaticaan, mocht het onomstotelijk bewezen worden dat Jezus inderdaad homo/bi zou geweest zijn?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Amerikaanse bisschop spreekt over homoseksuele Jezus"
Wat een bron!!! uit de viespeuken Kerk van de Roze Trutten:lol: Hopeloze Trut:-) |
over jezus is er niet veel geweten over zijn geaardheid maar van die andere (mohammed) is zeker geweten dat het ne pedo was!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Jaja, Jezus z'n twaalf apostelen waren mannen, dus Jezus was nen homo, woehaaa.
Chance dat Jezus geen hond had, direkt ne zoöofiel als je dezelfde redenering volgt. Chance dat Jezus geen zus had, direkt ne pedo als je dezelfde redenering volgt. Robinson had eerst een vrouw en twee dochters, en toen werd 'm plots homo waardoor hij zijn vrouw en kinderen liet stikken. En nu is elk excuus goed om zijn gedrag goed te praten, hoe flinterdun ook. Trouwens, hij spreekt niet over homoseksuele Jezus, hij zegt "might", en dat betekent "zou kunnen", dus de titel van deze draad klopt voor geen meter, Raf, maar dat was over het hoofd gezien zeker. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be