![]() |
tweederangsplaats voor Y Leterme...again....
Yves Leterme,
daarom: regionaliseer de pausbezoeken! nu! |
Ik vind het bijzonder straf dat iemand als een Didier Reynders per se mee moet naar dat soort "evenementen". Of zijn de liberalen plots verworden tot pilarenbijter-knuffelaars? :grin:
|
Citaat:
liberalen en sossen mogen vanvoor zitten, onze super-tsjeef zit vanachter |
En dat voor een "Katholieke" Splitser !
|
Hoe durft die eigenlijk in de buurt van onze Vorst te komen?
En hoe durft die zich Christen te noemen? Omdat hij Jezus' uitspraak "Bemint uw naaste tot aan de taalgrens" zo mooi uitvoert? |
Het Vaticaan voelt al de val van het flamingantisme naderen dus zetten ze hem al wat verder.;-)
|
De Paus deed de communistische dictatuur in Polen al vallen, en geeft postuum nog een klap aan de Vlaams-nationale dictatuur in België. Voorwaar een heilig man: SANTO SUBITO!!
|
Net een christen als Yves Leterme zou de volgende uitspraak moeten kennen en waarderen: Ik ben niet waardig dat gij tot mij komt maar spreek en ik zal gezond worden.
Coekie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onze Vorst was er. Dat is al meer dan genoeg.
|
Citaat:
Er is inderdaad toch wel een probleemke: vier Franstaligen tegenover twee Vlamingen ... (met veel goede wil, want De Kroo is eigenlijk minstens een halve Waal, die zelfs zijn paard liefst in het Frans toespreekt.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn extreme homohaat..... |
Citaat:
"de vier apostelen zijn de volgende drie: paulus en jacob" PS: nooit de nieuwe spelling onder de knie gekregen? |
Citaat:
2. Al ben je het niet eens met zijn standpunt daarover, wat ik kan begrijpen, dat blijft maar een detail tegenover de grote dingen die hij verwezenlijkt heeft: de val van de Muur en het Communisme, toenadering tussen de wereldreligies, jongeren bij het geloof betrekken,... |
Dat hij de val van het communisme en de muur verwezenlijkt heeft ben ik het volledig mee eens maar hij was een grote homohater, een homohater pur sang zoals je het zou kunnen zeggen en dat was enorm kwetsend voor de Christelijke homo's. De zaken die hij over homo's gezegd heeft waren bijwijlen ongehoord!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be