![]() |
Rassenhaat bestaat niet? Lees dit:
|
ik zal de admins contacteren om de originele thread te deleten.
Het is nooit de bedoeling geweest om het zover te laten komen. |
Citaat:
Tenslotte treft u geen enkele schuld. U heeft een tekst gepost en gevraagd wat anderen er van dachten. Misschien had u iets duidelijker moeten zeggen wat u er zelf van dacht, maar een halsmisdaad lijkt me dat niet. Ik vond de hallucinante beweringen van sommige deelnemers heel revelerend en in deze (negatieve) zin dan ook nuttig. |
Ik ga mezelf omtrent dit nog een laatste keer heel duidelijk maken.
Ik heb geen hallucinante beweringen geuit. De mensen wiens uitspraken heb gequoted, die zijn pas hallucinant. In de VS worden profs ontslagen als ze anti-joodse elementen in hun lessen steken, journalisten moeten pro-Israel zijn of ze mogen hun biezen pakken, Sharon zelf zegt dat de VS in zijn binnenzak zit. En ga zo maar door. Dat zijn hallucinante feiten ja. Maar ik weet dat er mensen voor het gerecht worden gesleurd omdat ze vervelende dingen zeggen over het 'zelfuitverkoren ras', zelfs in de betrekkelijke anonimiteit van het net. Punt. Dit is het laatste wat ik er over zeg via dit medium. Er zijn andere kanalen ... |
Citaat:
Wanneer men u vraagt uw vooroordelen hard te maken dan blijft het heel stil.:-o Welke prof werd ontslagen? Welke journalist "moest zijn biezen pakken"? Wat is de primaire bron voor de uitspraak van Sharon? En is iets waar omdat sharon "het zegt"? Plus de vragen die in de andere thread gesteld en uiteraard nooit beantwoord werden. Niet omdat ik u voor het gerecht ga slepen, maar omdat u geen enkel objectief feit kunt aanbrengen. Wel de Protocollen ... |
Centrum voor gelijke kansen en Racismebestrijding.
Denkt u nu echt dat ik achterlijk ben ? Hier lezen ook andere mensen mee hoor. Toch wil ik dit nog even meegeven (verleiding is echt te groot ) Wednesday, October 3, 2001 [font=impact,helvetica bold,sans serif,arial][size=+3][What Ariel Sharon Said][/size][/font] ![]() At this point, a furious Sharon reportedly turned toward Peres, saying "every time we do something you tell me Americans will do this and will do that. I want to tell you something very clear, don't worry about American pressure on Israel, we, the Jewish people control America, and the Americans know it." The radio said Peres and other cabinet ministers warned Sharon against saying what he said in public because "it would cause us a public relations disaster." ![]() Noot: ook de bbc heeft hier toen melding van gemaakt ... maar zoals gezegd, ik ben geen beroepsjournalist die voor de ogen van anderen onderzoekswerk in mooie kantlijntjes moet gieten, mijn werk is iets anders. Voor niks gaat de zon immers op. |
Citaat:
Dit is inderdaad een (gezien het conflict), bijzonder geloofwaardige bron. Ik ben ook niet echt verrast, want dit is wat steeds wordt geciteerd. Spijtig genoeg is er geen enkele primaire bron voor dit "bericht". Maar daar het goed overeenkomt met uw vooroordelen staat u hier tegenover niet kritisch... En vervolgt het CGKR niet mensen die oproepen tot discriminatie? Waarom vreest u het dan? Ben u dan voor discriminatie? |
Wat wil u eigenlijk voor primaire bron, firestone ?
Is de eerste scheet van jullie diamantengod ( cryptisch ) de primaire bron ? n f o p a l - The Independent Palestinian Information Network __________________________________________________ _______________ [font=Verdana][size=2]Sharon to Peres: "Don't worry about American pressure; we control America" [/size][/font] [font=Verdana][size=2]Occupied Jerusalem: 3 October, 2001 (IAP News) [/size][/font] [font=Verdana][size=2]An acrimonious argument erupted during the Israeli cabinet weekly session last week between Israeli Prime Minister Ariel Sharon and his foreign Minister Shimon Peres during which Sharon reportedly yelled at Peres, saying "don't worry about American pressure, we control America." [/size][/font] [font=Verdana][size=2]According to Israel radio (in hebrew) Kol Yisrael, Peres warned Sharon Wednesday that refusing to heed incessant American requests for a cease-fire with the Palestinians would endanger Israeli interests and "turn the US against us." [/size][/font] [font=Verdana][size=2]At this point, a furious Sharon reportedly turned toward Peres, saying "every time we do something you tell me Americans will do this and will do that. I want to tell you something very clear, don't worry about American pressure on Israel, we, the Jewish people control America, and the Americans know it." [/size][/font] [font=Verdana][size=2]The radio said Peres and other cabinet ministers warned Sharon against saying what he said in public because "it would cause us a public relations disaster." [/size][/font] [font=Verdana][size=2](c) IAP News E-mails: [email protected] [/size][/font] [font=Verdana][size=2]InfoPal - The Independent Palestinian Information Network A subsidiary of PalVision Ltd., P.O.Box 25658, Nicosia, Cyprus Telefax +44-870-131-2672, Email: [email protected] In Palestine:[email protected] [/size][/font] Mail er eens naar. |
Waar ik voor vrees ? Heel simpel.
Ik heb zelf weet van een vervolging van iemand die op een ander forum in Vlaanderenland ietsje ambetanter uitspraken deed over Joden, een Joodse advocaat heeft hem voor de rechter gesleurd. Een persoon die nooit aan de forumdiscussies deelnam. Alleen woonde die persoon niet in Vlaanderenland ... Gelukkig voor hem. |
Als ik beweer dat Arafat een satanist was, en ik geef u als bron Debka of Arouz 7, gelooft u het dan?
(Voor alle duidelijkheid, ik beweer dat dus niet, hé.) |
Citaat:
(Is er één vooroordeel waar u niet in gelooft ?:roll:) |
Die cryptische omschrijving kan je niet begrijpen, dus ga ik er niet dieper op in.
Ze zal wel begrijpbaar worden. Lijstje dan maar ( is geen racisme dacht ik, nog aanzetten tot rassenhaat ) Citaat:
|
Citaat:
Ik constateer. |
Citaat:
Uw lijstje, wat probeert u daarmee aan te tonen? Dat er Joden in bepaalde bedrijven aanwezig zijn? So what? Is dat verboden? Hoe leidt u uit zo'n lijst Joodse controle af? Waar zijn de duizenden andere bedrijven? Waar zijn de vele andere verantwoordelijken van de geciteerde bedrijven? Het is precies wat ik in de andere thread schreef. Voor mensen met vooroordelen zoals u volstaat het ergens in een organigram een Jood tegen te komen om van dat bedrijf een Joods bedrijf te maken. Op deze wijze zijn er inderdaad veel Joodse bedrijven ...:roll: (En over de andere bedrijven zwijgt men uiteraard.) U weet toch dat door selectief feiten te citeren men zowat elke stelling kan "bewijzen". |
Het valt me wel op dat diene Spielberg gene film meer kan maken zonder dat de nazi´s
de boeman spelen of zonder de verheerlijking van de immigrant. |
Citaat:
Er zijn in de States niet zoveel mastadonten in de media-wereld, firestone, zoals hierboven is voorgesteld. Het feit dat al hun chiefs joden zijn, is op zijn minst merkwaardig te noemen. Als afsluitertje voor deze avond een stoute quote, ik heb hem niet zelf geschreven, dus mij treft geen blaam, noch doe ik er een oordeel over. Het kan alleen maar de haat in een bepaald daglicht plaatsen. Voor de rest: ik heb niets tegen wat voor ras dan ook, ik ben niet anti-joods, anti negro, anti weet ik wat. Ik stel alleen maar rare dinges vast. Citaat:
|
Met die lijstjes kwamen ze op Stormfront ook elke keer op de proppen tijdens een discussie over joden. Als ik dan een lijstje postte met bekende Christenen op hoge posities, werd er geroepen dat dat niet hetzelfde was. Old boys netwerkjes bij de Christenen zijn schijnbaar niet hetzelfde als joodsche clubjes. :lol:
|
Nog erger ... ze lopen door elkaar ... :-D
|
Citaat:
U citeert gewoon andere mensen die dezelfde haat dragen. Uw lijstes (of moet ik zeggen waar u ze heeft geplukt) bewijzen inderdaad niets, zoals hierboven aangegeven. Maar ja, u vindt bewijzen, ratio, net verdacht, hé? Ook in andere discussies is mij dat opgevallen. |
Citaat:
Weet je wat, zal ik jouw handje vasthouden en zullen we alle ceo's gaan opzoeken en vragen of ze er werkelijk ceo zijn. Zullen we dan doorreizen naar Israël en aan Sharonneke vragen of hij werkelijk de VS in zijn binnenzak heeft. Kijk, firestone, als je van alles het primaire wil hebben, dan moet je ook alles wat je weet verwerpen, want van niets dat je geleerd hebt, weet je dat het primair is. Selectief redeneren noemt men zoiets. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be