![]() |
Voetbalcentrum Neerpede
Klein vraagje: weet iemand waarom VL niet deelnam hieraan?
CENTRUM WORDT BETAALD MET OPBRENGST EK "Het is de eerste keer dat de Belgische overheid zich financieel zo engageert voor topsport en dat verdient felicita- ties", sprak bondsvoorzitter Peeters. De provincie Waals-Brabant en het Waal- se gewest investeerden in het centrum. En de bond? "Die stak er 5 miljoen euro in", zei Peeters op Sporza Radio. "Dat is de helft van de winst van Euro 2000. Het geld komt niet van de clubs." Waarom liet de bouw zo lang op zich wachten? "Juist omdat er zoveel partners kwamen bij kijken. Rendabel moet het centrum niet echt zijn, maar het mag ons niet te veel kosten." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het maar vreemd eerlijk gezegd. |
Citaat:
|
Citaat:
Met de sociale lasten en belastingen die maandelijks uit mijn zakken geschut worden, onderhou ik een ganse nest Waalse ondankbare chomeurs-de -père-fils die er zelfs niet aan denken om hun poten uit te steken, maar zich gemakzuchtig genesteld hebben in de politiek van onzelfredzaamheid die de PS promoot en die de Bub aanmoedigt (wellicht als gevolg van hun electorale afgang in Vlaanderen :-P .) |
Citaat:
|
Het gnig toch om een voetbalcentrum in Tubeke, dat tot nader order in Wallonië ligt en waar het gewest Vlaanderen dus inderdaad geen geld in dient te steken?
|
Citaat:
|
Ah goed dat Vlaanderen z'n geld niet steekt in zo'n belachelijke zaken. Laat de clubs het zelf maar betalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be