Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Wie wordt de nieuwe paus? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=32111)

Tantist 9 april 2005 09:23

Wie wordt de nieuwe paus?

De vraag is simpel

Hans1 9 april 2005 09:30

Godfried Daneels is wel kardinaal van BELGIE. Problemen mee?

Raf 9 april 2005 09:36

Iemand anders, nl:

Het ideale compromis tussen blank en zwart en met de nodige ervaring in het betasten van kinderen:

Paus Wacko Jacko I

obiwan 9 april 2005 09:37

Geef mij maar de Duitse kardinaal Ratzinger 8) !

Andro 9 april 2005 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Iemand anders, nl:

Het ideale compromis tussen blank en zwart en met de nodige ervaring in het betasten van kinderen:

Paus Wacko Jacko I

ROFL!

Raf 9 april 2005 09:39

:lol: :lol: :lol:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Obiwan
Ik hoop op kardinaal Ratzinger, hij is vrijwel de enige van het kardinalencollege die dezelfde bekwaamheden heeft als Paus Johannes Paulus de Grote, meer nog, als deze kardinaal Paus wordt zal de Kerk willicht nog beter en strakker bestuurd worden (uitspattingen van welke aard ook zullen niet meer getolereerd worden, de weinige homo's en pedo's binnen de Kerk zullen worden opgeruimd). Bovendien is Ratzinger op spiritueel en intelectueel vlak even briljant als Paus Johannes Paulus de Grote. Niets voor niets noemde hoogleraar kerkelijk recht Rik Torfs (nothans vrij links en progressief) kardinaal Ratzinger een briljant man. Enige spijtige is zijn hoge leeftijd, had hij wat jonger geweest, dan zou hij 100 % zeker de nieuwe Heilige Vader geweest zijn. Kardinaal Ratzinger is de beste man die de Heilige Kerk heeft op dit moment, overigens niet voor niets heeft hij de grootste begrafenis uit de wereldgeschiedenis mogen leiden.

Kardinaal Danneels is intelectueel en spiritueel wel OK, maar hij is een beetje te gematigd en vooral hij zou de Heilige Kerk op een te losse manier gaan leiden, waardoor decadentie en verval nog meer de Heilige Kerk zou binnen komen. Dus jammer maar voor mij mag hij kardinaal blijven.

Mijn tweede favoriet is de aartsbisschop van Milaan Dionigi Tettamanzi, gezien zijn nauwe contacten met het Opus Dei. Heeft wel wat minder spirituele kracht als Ratzinger, maar zijn conservatieve standpunten zijn wel OK.

Als Italië en Zuid-Amerika op het conclaaf tegen elkaar stemmen dan wordt Ratzinger de nieuwe Paus, anders wordt het Tettamanzi van Italië of een Zuid-Amerikaan (die de grootste groep van katholieken vertegenwoordigd).

EINDELIJK weten we wie er achter de account "België-Mijn-Land" schuilt!

http://forum.politics.be/showpost.ph...57&postcount=3

Andro 9 april 2005 09:42

Citaat:

Aha ik zie het. :thumbsup:

obiwan 9 april 2005 09:43

Citaat:

Denk het niet hoor, wilde gewoon Belgie-mijn-land citeren en heb zijn artikel gekopieerd in de andere topic, omdat ik akkoord ben met zijn stellingname over Kardinaal Ratzinger. Maar dat lukte niet daarom kwam dat over juist gelijk mijn eigen artikel. Daarom heb ik dit artikel achteraf aangepast.

obiwan 9 april 2005 09:44

Iemand anders, nl:

Paus Wacko Jacko I

http://www.themelesswonder.com/jacksonandgavin.jpg

obiwan 9 april 2005 09:45

Nu kunnen jullie ook zeggen dat ik de homo Raf ben :lol: 8) !

Raf 9 april 2005 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door obiwan
Denk het niet hoor, wilde gewoon Belgie-mijn-land citeren en heb zijn artikel gekopieerd in de andere topic, omdat ik akkoord ben met zijn stellingname over Kardinaal Ratzinger. Maar dat lukte niet daarom kwam dat over juist gelijk mijn eigen artikel. Daarom heb ik dit artikel achteraf aangepast.

:magniet:

Neenee, vriendje, je bent door de mand gevallen! Je kopieerde je eigen artikel uit die andere topic om het hier te posten, maar gebruikte het verkeerde venster om te plakken. Niet slim hé, om beide accounts gelijktijdig te openen. Een vergissinkje is zo snel gemaakt... ;-)

Het was al lang duidelijk dat achter de nick "België-mijn-land" een flamingante Blokker moest schuilgaan.

Pietje 9 april 2005 09:47

Citaat:

Muhahahahahaha...........................:twisted: Nice try, sucker :twisted:

Andro 9 april 2005 09:50

Citaat:

DREAM ON!

obiwan 9 april 2005 09:51

Citaat:

:magniet:

Neenee, vriendje, je bent door de mand gevallen! Je kopieerde je eigen artikel uit die andere topic om het hier te posten, maar gebruikte het verkeerde venster om te plakken. Niet slim hé, om beide accounts gelijktijdig te openen. Een vergissinkje is zo snel gemaakt... ;-)

Het was al lang duidelijk dat achter de nick "België-mijn-land" een flamingante Blokker moest schuilgaan.

Dit was mijn artikel niet dat ik gekopieerd heb, dus uw zgn bewijs is waardeloos ;-) ! Knippen, plakken om iemand te citeren, blijkbaar heeft links en homo's er nog nooit van gehoord ! Alleen heb ik het artikel per ongelijk gepost, maar liefjes daar moeten jullie toch niet wakker van liggen 8) !

Raf 9 april 2005 09:53

Citaat:

Dit was mijn artikel niet dat ik gekopieerd heb, dus uw zgn bewijs is waardeloos ;-) !

Kom kom... Blijven ontkennen is zinloos. :-D

obiwan 9 april 2005 09:56

Citaat:

Kom kom... Blijven ontkennen is zinloos. :-D

Dat zou je wel willen hopen hé, homo, maar ik heb wel beters te doen. Dus leef maar gerust verder in uw fantasiewereldje, mij niet gelaten.

Pietje 9 april 2005 09:57

Citaat:

Dit was mijn artikel niet dat ik gekopieerd heb, dus uw zgn bewijs is waardeloos ;-) ! Knippen, plakken om iemand te citeren, blijkbaar heeft links en homo's er nog nooit van gehoord ! Alleen heb ik het artikel per ongelijk gepost, maar liefjes daar moeten jullie toch niet wakker van liggen 8) !

Je hangt, Nazi-Boy :lol: :lol: 8)

obiwan 9 april 2005 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Je hangt, Nazi-Boy :lol: :lol: 8)

http://www.cambiumned.nl/galgje.gif

Vergassen met Zyklon B zou voor u veel beter zijn !

Wolfgang Meister 9 april 2005 13:29

Babyshampoo zou ook al volstaan...

Patriot! 9 april 2005 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
De vraag is simpel

:lol: De toekomstige Paus zal lachen als hij hoort dat hij kardinaal van Vlaanderen geweest is :lol:!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be