Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Bewezen: Homo's Zijn Anders. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=32123)

Wolfgang Meister 9 april 2005 16:16

Bewezen: Homo's Zijn Anders.

Gelezen in het blad "Quest" van april 2005: Een hersenonderzoeker (Dick Swaab) heeft ontdekt dat er een overduidelijk verschil bestaat tussen de hypothalamus van homo's en die van hetero's.

Dus: (eigen conclusie van mezelf): homosexualiteit kan men reeds determineren van bij de geboorte en wellicht genezen met een soort van lobotemie (chirurgische ingreep door de schedel).
Idee voor de medische wetenschap?

12 sec. of numarx 9 april 2005 16:17

Dat zou ik precies toch niet doen.

1handclapping 9 april 2005 16:25

Wat kunnen ze nu reeds op medisch gebied ?
Van iemand met "de ziel" van een man & het lichaam van een vrouw een man maken.
Van iemand met "de ziel" van een vrouw & het lichaam van een man een vrouw maken.
Billen, borsten, neus, kont etc.. etc.. vergroten, verkleinen etc...
Een individu met de neiging tot grote neerslachtigheid opvrolijken en vv.
Je libido, de al dan niet langdurigheid van je penis, de intensiteit van je orgasme reguleren.

Binnenkort dus : "holebi-isme" uittrekken of implanteren (naargelang je ziel, de mode
pf...) Misschien kan dit zijn nut hebben om de wereldbevolking te reduceren : iedereen homo/holebi ? Ook ongeslachtelijke voortplanting staat echter op het menu ...

Wolfgang Meister : wat is de bedoeling ? (Je kan de ingreep nog terugbetaalbaar door de verplichte ziekenverzekering maken )

Mephisto 9 april 2005 16:30

Wauw, fantastisch. Wolfgang, je bent een superhero. Mijn god, waar je de stupiditeit vandaan haalt, weet ik niet. Maar het klinkt weer subliem.

Ik ben blij dat er aan jou geen groot wetenschapper is verloren gegaan..

Andro 9 april 2005 16:32

I smell frustration. :lol:

Mephisto 9 april 2005 16:38

Nèh, Andro, dat is geen frust, dat is pure simpelheid van geest.

Ik vind het wel gaaf, dat hij er -trots- bij vermeldt: eigen conclusie van meselluf - alsof �*e voor het eerst zijn plasje doet in zijn eigen potje..

Andro 9 april 2005 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto

Ik vind het wel gaaf, dat hij er -trots- bij vermeldt: eigen conclusie van meselluf - alsof �*e voor het eerst zijn plasje doet in zijn eigen potje..

Hahaha. :lol:

Wolfgang Meister 9 april 2005 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto

Ik wil geen woorden leggen in de mond van die wetenschapper: dat zou intellectueel oneerlijk zijn! Vandaar...

1handclapping 9 april 2005 16:49

Willen we nu eens voor 1 (één) keer ernstig blijven ? Holebi's zeggen zelf dat ze
"anders" zijn. Zelf beschouw ik me als gelukkig niet-normaal. We hebben dus geen nood aan een wetenschapper op dit vast te stellen. Bovendien kennen we sinds
tig jaren de mogelijkheden van de medische wetenschap om vanalles en nog wat
te veranderen... Dus waar gaat deze diskussie feitelijk over ???? Is er plotsklaps een nieuwe politieke stroming die chirurgische ingrepen verplicht wil maken ??

Musketo 9 april 2005 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wolfgang Meister
Ik wil geen woorden leggen in de mond van die wetenschapper: dat zou intellectueel oneerlijk zijn! Vandaar...

Hoi, Nobelprijswinnaar van me. Kusje, kusje.

Wolfgang Meister 9 april 2005 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Hoi, Nobelprijswinnaar van me. Kusje, kusje.

Naar analogie van kardinaal Danneels die zei "ach,kom nou! Niemand wil Paus worden!" antwoord ik: "Ach, kom nou! Niemand wil de Nobelprijs winnen!"

Wolfgang Meister 9 april 2005 18:44

Ik pleit er voor dat als wetenschappers hebben vastgesteld dat iemand homo-hersenen heeft (zie openingstekst) dat vermeld word op diens SIS-kaart zodat,
als er wereldwijd een AIDS-pandemie komt (overtreffende trap van epidemie zoals die van de "zwarte pest" in de middeleeuwen) de veroorzakers van deze ziekte kunnen worden aangewezen als hoofdschuldigen!

Musketo 9 april 2005 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wolfgang Meister
Ik pleit er voor dat als wetenschappers hebben vastgesteld dat iemand homo-hersenen heeft (zie openingstekst) dat vermeld word op diens SIS-kaart zodat,
als er wereldwijd een AIDS-pandemie komt (overtreffende trap van epidemie zoals die van de "zwarte pest" in de middeleeuwen) de veroorzakers van deze ziekte kunnen worden aangewezen als hoofdschuldigen!

Briljant! Erg aardig dat je "pandemie" nog eens verklaart, literair genie van me, anders hadden we het écht niet geweten hoor. Kusjes.

Raf 9 april 2005 18:51

:rofl:

Musketo 9 april 2005 18:52

Aids is trouwens al een pandemie, en je verklaring ervoor lijkt me trouwens behoorlijk fout, maar goed. Wie is hier het literair genie? Ik niet, JIJ!!

PAJOT 9 april 2005 19:00

Interessante tekst : http://www.bechrist.be/dossiers/Homofilie.doc

Het relaas van een genezen homofiel "Sébastien".

snoodaard 9 april 2005 19:02

Pff de homolebispotten kunnen er weer niet tegen dat bewezen is dat ze ziek zijn in hun kop.

Musketo 9 april 2005 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radicaal

Interessante bron. :lol:

Raf 9 april 2005 19:07

Citaat:

Genezen? Zo zou ik het niet willen omschrijven... Labiel lijkt me een betere, zij het enigszins eufemistische woordkeuze.

Over de "therapeut" Van den Aardweg trouwens nog even dit:

Even de resultaten van het "wetenschappelijke" onderzoek van Dr. van den Aardweg op een rijtje:

Het onderzoek omvat interviews met 101 "patiënten"
- percentage gestopt met de behandeling: 43%
- radicale verandering (genezen dus!): 11%
- voldoende veranderd (nog maar een klein beetje homo?): 26%
- geen verandering (nog steeds "ziek"): 11%

Zelfs van de 11% die een "radicale" verandering zouden ondergaan hebben, geeft van de Aardweg toe dat er zich nog occasionele "homoseksuele flashes" voordoen na de behandeling (wat dat dan ook moge betekenen).

Tenslotte nog even dit: van den Aardweg houd bij zijn "wetenschappelijk" werk geen rekening met de voorgeschiedenis van de respondenten, er is weinig of geen sprake omtrent de duur van de behandeling(en), geen onderzoek omtrent wat er later van de miraculeuze genezingen is terechtgekomen.

Wolfgang Meister 9 april 2005 19:20

Citaat:

Prachtig relaas! zou iedereen moeten lezen, vooral de homofielen zelf zodat ze eens in de spiegel kunnen kijken en met hun "verdorven ik" kunnen worden geconfronteerd! Ben het niet eens met elke theorie maar wel met dingen als "de onderwereld van de seksualiteit" en "dat iedere homo vertrekt van een minderwaardigheidscomplex". En dan die perverse hang naar sex die nooit of te nimmer bevrediging vindt! Die ex-homo getuigt over drie seksuele contacten per week, bij verschillende mannen! Dat komt natuurlijk omdat het homo-zijn niets etisch inhoudt doch uitsluitend gericht is op dierlijke driften, nee: satanische driften want de auteur weet op overtuigende wijze aan te tonen dat homofilie bij dieren niet bestaat maar meldingen daarvan berusten op misverstanden. Zeer lezenswaardige tekst, kortom!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be