![]() |
Enkel genetisch sterke en esthetisch verantwoorde voortplanting gewenst
Bent u van oordeel dat het alleen verantwoord is zich voort te planten indien men genetisch sterke en voldoende aantrekkelijke nakomelingen kan produceren ?
|
Nee!
|
Zolang de ouders in staat zijn voor hun kinderen finacieel te zorgen is alles verantwoord.
ook vind dat kindergeld en belastingsvermindering voor ouders afgeschaft moet worden. |
Waar trekt ge de grens ?
|
Ik vind dat de staat moet afgeschaft worden.
Mja, dan zullen de rijken zelf moeten werken ;) |
Citaat:
maar ik ben week geworden. onverschillig, misschien. i dunno. alles komt wel goed hoor. in the end. |
Citaat:
Mag ik ook in de jury zetelen? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
weg met cynicus
ze heeft inferieur genetisch materiaal indien men de fascistische leer consequent zou toepassen dan zouden de vlaams belangers de eersten zijn die de gaskamer ingaan. Vlaams belangers beschikken over inferieur genetisch materiaal. Zoniet zouden ze zo dom niet zijn om op vb te stemmen. |
Bij deze verklaard het vierde wereld syndicaat je de totale oorlog cynicus !
maar we zullen deze oorlog echter winnen door je dood te zwijgen. We zullen er ook voor zorgen dat je eigen partij zich van je distantieert ! |
Citaat:
|
Wij staan achter gezinnen en in dit geval de geviseerde "desoalis". Enfin ik in mijn naam toch!
Kwestie van geen veralgemening te doen. |
Citaat:
|
Zo iemand als magriet hermans had zeker een verbod op voortplanting moeten krijgen.
|
Pffft
oordelend denken heel stoer hoor inferieur gewoon |
Citaat:
Zo lusteloos! |
Cynicus, durf een foto van jezelf op het forum te plaatsen!
Durf te tonen dat je zelf aantrekkelijk genoeg bent om geproduceerd te worden, durf te tonen dat je niet genetisch onverantwoord bent! De forumleden, als doorsnede van de maatschappij, zullen oordelen over uw geschiktheid als paringspartner en dit op geheel democratische wijze (wees gerust, indien uw autoritaire kantjes bezwaar maken treed ik op als verlicht despoot). Als u niet voldoet aan hun maatstaven dient u de juiste conclusies te trekken en elke kans op nageslacht tijdig uit te sluiten... |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be